فروش جو ممتاز و ذرت

آغاز دوباره فروش جو و ذرت بنادر شمال

آیا فروش جو و ذرت در بنادر شمال دوباره آغاز شده است؟ با توجه به اعتصابات اخیر، روند بارگیری ها به چه صورتی و چند روزه انجام می گیرد؟

اعتصابات اخیر بخش های مختلف کشور را با مشکل مواجه ساخت. یکی از مهمترین بخش هایی که تحت تاثیر این اتفاقات قرار گرفت، حوزه خوراک دام و طیور بود. حساس بودن این حوزه بسیاری از مرغداری ها و دامداری ها را با مشکل ساخت و نگرانی هایی را برای آنان بوجود آورد.

کمبود جو و ذرت

در این مدت دامداری ها و مرغداری هایی که به صورت روزانه نیاز خود را خرید و تامین می کنند بیشتر با مشکل مواجه شدند. عدم بارگیری ها و جلوگیری از تردد کامیون ها سبب شد تا این مراکز با مشکل جدی در تامین خوراک خود مواجه شوند و این شرایط تا حدی پیش رفت که حاضر شدند با قیمت های خیلی بالاتر از محل های دیگری اقدام به خرید نمایند.

آغاز فروش جو و ذرت

با وجود این اعتصاب ها از روزهای اخیر شاهد برخی بارگیری ها هستیم. با توجه به بخش نامه های اخیر به نظر می رسد روند بارگیری ها با مرور زمان حالت عادی خود را پیدا نماید.

البته از آنجا که تعداد ماشین ها در بنادر نسبت به قبل خیلی کمتر شده، پیش بینی می شود بارگیری ها همچنان با تاخیر صورت پذیرد. توصیه می شود متقاضیان خرید جو و ذرت با در نظر گرفتن شرایط موجود از چند روز قبل نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایند.