تفاله آلبالو خوراک دام

تفاله آلبالو خوراکی ارزان در جیره دام

محصولاتی نظیر تفاله آلبالو و خرما بعنوان خوراکی ارزان در جیره دام می تواند قدرت خرید دامداران را به شکل قابل ملاحظه ای افزایش دهد.

ایده استفاده از ضایعات کشاورزی در جیره غذایی دام و طیور از پیدا کردن راهی برای کاهش هزینه های تولید در واحد های پرورش دام و طیور شروع شد. اختصاص بخش اعظم هزینه ها به خوراک، دامداری ها و مرغداری را بر آن داشت تا به فکر پیدا کردن خوراک هایی جایگزین برای خوراک های رایج باشند.

تفاله آلبالو خوراک دام

تفاله آلبالو که محصول کارخانجات تولید کنسانتره و آبمیوه است با رطوبت بالا بدست می آید و پس از خشک نمودن به یک محصول سالم و مقرون به صرفه در جیره دام تبدیل می شود.

تفاله آلبالو ممکن است با هسته یا بدون هسته باشد. در صورت وجود هسته یک مرحله آسیاب نمودن نیز به فرایند تولید اضافه می گردد. تفاله آلبالو به علت خشک بودن یک محصول عاری از میکروب است.

خرید تفاله آلبالو

بازرگانی کهن در راستای ارائه محصولات ارزان قیمت و کمک به اقتصاد مراکز پرورش دام و طیور انواع ضایعات محصولات کشاورزی را در نقاط مختلف کشور توزیع می نماید. انواع تفاله خرما، آلبالو، مرکبات، گوجه و … به صورت نمدار و خشک قابل عرضه هستند.

این محصولات معمولا در استان های آذربایجان شرقی و غربی، مازندران، تهران، فارس و … تولید می گردند. با توجه به فصلی بودن این محصولات برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش با همکاران ما در شرکت کهن تجارت نیکنام (بازرگانی کهن) در ارتباط باشید.