تفاله آلبالو

خرید انواع تفاله آلبالو خوراک دام

خرید انواع تفاله آلبالو خوراک دام از روش های تایید شده برای جایگزینی بخشی از خوراک های دانه ای می باشد. آیا تفاله مانند سایر خوراک های دانه ای وارداتی است؟

ارزش غذایی تفاله آلبالو

در کشور ما باغهای زیادی به کشت آلبالو اختصاص دارد و به همین دلیل نیز تولید این محصول بالاست. همچنین کارخانه ها ی متعددی برای فراوری این محصول ایجاد شده اند که حاصل تولید آن ها لواشک و مربا و … می باشد.

مقداری نیز ضایعات به جای می ماند که استفاده انسانی ندارد ولی به سبب دارا بودن ارزش غذایی مطلوب، جهت افزودن به خوراک دام و طیور مناسب است.

بررسی ویژگی های تفاله آلبالو

  • تفاله آلبالو می تواند به خوبی بخشی از نیاز های تغذیه ای جیره را تامین کند.
  •  این تفاله به سبب این که با محصولات داخلی و در کارخانه های داخل کشور تولید می شود، قیمتی حدودا نصف سایر خوراک های دانه ای پایه دارد.
  •  قیمت پایین تری به نسبت محصول اصلی داشته اما می تواند مواد معدنی مورد نیاز جیره را تامین نماید.
  • قیمت پایین برای این جیره مزیت بزرگی محسوب می شود و می تواند یکی از اصلی ترین دلایل به کار گیری تفاله آلبالو در جیره قلمداد شود.
  • تفاله آلبالو به دلیل فیبر بالا و مواد معدنی با ارزشی که دارد، می توانند کیفیت تغذیه ای جیره دام و طیور را به شکل مطلوبی ارتفا دهد. علاوه بر تجربه دامداران، تحقیقات کارشناسان این حوزه نیز تایید می کند که تفاله آلبالو می تواند موجب ارتقای کیفیت جیره گردد.
  • تفاله آلبالو دارای مقادیر زیادی مواد مغذی مورد نیاز برای رشد و حفظ سلامت دام است و خاصیت آنتی اکسیدانی دارد، که این مسئله آن را به خوراکی با ارزش برای دام تبدیل نموده است.
  • کیفیت و ارزش غذایی بالا این تفاله توانسته آن را برای خوراک دام مناسب سازد.
  •  تفاله آلبالو جایگزین بخشی از سویا و رنگ دانه در خوراک طیور می شود که با توجه به قیمت آلبالو و خصوصا قیمت رنگ دانه این موضوع می تواند یک تغییر اساسی در هزینه های دامداری ها به همراه داشته باشد.

مرکز فروش تفاله آلبالو مرغوب خوراک دام

می توان در ترکیبات خوراک دام به منظور پایین آمدن قیمت از تفاله آلبالو استفاده کرد. چرا که یکی از پارامترهای موثردر قیمت گذاری فراورده های دامی، قیمت تمام شده خوراک می باشد. برای دریافت مشاوره درباره قیمت و سایر ویژگی های تفاله ها و دیگر اقلام جیره ارزان با کارشناسان فروش بازرگانی کهن تجارت نیکنام در تماس باشید.