قیمت جو روس

خرید بدون تاخیر جو روس بنادر شمال

آیا خرید جو روس با تاخیر همراه است؟ از چه طریق می توان بهترین نوع این محصول را از بنادر شمال نظیر انزلی، امیرآباد و نوشهر بدون تاخیر تهیه نمود؟

بخش زیادی از جو مورد نیاز کشور از طریق جوهای وارداتی تامین می گردد. جوهای روس ترخیص شده در بنادر شمال نقش زیادی در بازار دارند.

با توجه به تعداد کشتی های ترخیص شده در بندر و همچنین میزان تقاضا، سفارشات رسیده زمان بندی و نوبت دهی می شوند. بارگیری ها در بنادر شمال معمولا بدون تاخیر است اما اوقاتی نیز با معطلی همراه است.

خرید مستقیم جو روس

جو های ترخیص شده در بنادر شمال مانند دیگر بنادر کشور در تناژ بالا هستند. به منظور فراهم نمودن شرایط فروش، این محموله ها به پارت های 500 تنی تقسیم می شوند. با توجه به اینکه متقاضیان خرید جو معمولا سفارش هایی در تناژ 10 تا 100 تن دارند، دسترسی مستقیم به شرکت هایی که دارای این حواله ها هستند، بسیار حائز اهمیت است.

خرید بدون تاخیر جو روس

بارگیری از بنادر شمال به صورت زودبار، 72 ساعته یا با تاخیر حدود یک هفته ای انجام می شود. مدت زمان بارگیری در قیمت نیز تاثیر گذار است. خریداران جو حتما باید به مدت زمان بارگیری توجه داشته باشند.

البته باید به این موضوع نیز توجه داشت که نوع ماشین حمل بار و مقصد نیز در زمان بارگیری تاثیر گذار است. به عنوان مثال بارگیری تریلی 18 چرخ و 10 چرخ نسبت به تریلی 6 چرخ بسیار سریعتر انجام می شود.