فروش کنجاله پنبه دانه

خرید بهترین انواع کنجاله پنبه دانه

خرید کنجاله پنبه دانه برای خوراک دام به عنوان جایگزین چه نهاده ای مورد استفاده قرار می گیرد؟ چگونه می توان بهترین انواع این محصول را خریداری نمود؟

خرید کنجاله پنبه دانه به عنوان یکی از محصولات خوراک دام دارای مزایای بسیاری است که در ذیل به مهمترین آن ها اشاره خواهیم کرد.

مزایای کنجاله پنبه دانه

  1. تامین پروتئین: کنجاله پنبه دانه دارای حدودا 36% پروتئین می باشد که به همین دلیل می تواند محصولی مهم در جایگزینی سویا باشد.
  2. رفع دغدغه تامین سویا: از آن جا که تامین سویا به دلیل تقاضای بالا گاهی اوقات با مشکلاتی روبرو می شود، جایگزینی کنجاله پنبه دانه می تواند یک راه موثر برای برطرف شدن بخشی از نیاز به سویا باشد.
  3. کاهش هزینه ها: جایگزینی کنجاله پنبه دانه بجای کنجاله سویا سبب خواهد شد بخشی از هزینه تامین خوراک کاهش یابد.

جایگزینی کنجاله ها با نهاده ها می تواند تاثیر بسیار مطلوبی حتی در خوش خوراکی جیره داشته باشد و به مواد مغذی موجود در آن بهبود ببخشد.

در این ماه ها که تامین محصولات وارداتی اعم از جو، ذرت و سویا با مشکلات روبرو شده است وجود خوراک جایگزین می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

نحوه خرید کنجاله پنبه دانه

برای خرید کنجاله پنبه دانه و سایر کنجاله های مورد استفاده در خوراک دام که جایگزین خوبی برای نهاده ها می باشند، با واحد فروش بازرگانی کهن تماس حاصل فرمایید.

برای اطلاع از محصولات این بازرگانی می توانید عضو کانال تلگرامی ما شوید.