کیفیت جو سفید ترانزیت

خرید جو دامی روسیه امیر آباد

خرید جو دامی روسیه از بندر امیرآیاد با توجه به موقعیت خاص آن سال هاست که انجام می شود. علاوه بر این جو از بنادری چون انزلی نیز قابل بارگیری می باشد.

جو دامی روسیه با کیفیت و قیمتی متناسب پس از ترخیص بار از کشتی آماده بارگیری بوده و فروش آن ها حداقل 16 تن می باشد که توسط ماشین های جفت قابل بارگیری است.

جو و گندم دامی صرفا در خوراک دام استفاده شده و مصرف خوراکی برای انسان ندارد.

برای خریدجو دامی روسیه می توانید میزان تناژ درخواستی را همراه با آدرس خود به یکی از شماره های بازرگانی کهن تجارت نیکنام پیامک کنید تا ظرف مدت چند روز بار مورد نظر را در محل درخواستی دریافت نمایید.

چرایی خرید جو برای خوراک دام؟

جو بعنوان یکی از غلات که دارای انرژی و پروتئین متوسط می باشد در جیره غذایی دام مورد استفاده قرار گرفته و به سبب تاثیری که در تسریع رشد و افزایش پروتئین شیر در نوشخوار کنندگان دارد از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

با تمام این تفاسیر برای تعادل در مواد مغذی برای نوشخواکنندگان بهتر است که جو همراه با علوفه بکار رود .

راحت ترین راه برای خرید و فروش جو کدام است؟

شرکت بازرگانی کهن تجارت نیک نام با فروش مستقیم انواع جو و سایر اقلام خوراک دام و طیور فرصتی را برای خریداران محترم فراهم آورده است تا در کمترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب بتوانند محصولات مورد نیاز خود را به راحتی تهیه نمایند و با آسودگی بتوانند برنامه های خود را برای افزایش تولید دنبال نمایند.