محصولات بازرگانی کهن

خرید خوراک دام و طیور از نهاده تا خوراک آماده

خرید خوراک دام و طیور از نهاده تا خوراک آماده همگی از یک جا امکان پذیر است! این خدمت به منظور رفع دغدغه ها و راحتی مشتریان ایجاد شده است.

خوراک دام و طیور طیف گسترده ای را شامل می شود، اما اسم خوراک دام را که می شنویم بیشتر ذهنمان به سمت کنسانتره و خوراک آماده می رود.

در صورتیکه تمام نهاده ها، کنجاله ها، تفاله ها، سبوس و علوفه و… نیز در این دسته بندی قرار می گیرند.

در این متن سعی داریم تا کمتر شناخته های خوراک دام وطیور را به شما عزیزان معرفی کنیم.

جایگزین های یونجه

چقدر با تفاله هایی نظیر تفاله آلبالو، انگور، گوجه و … آشنا هستید؟

در زمانی که یونجه به یک علوفه گران قیمت تبدیل شده است و بدلیل حجم بالا هزینه حمل و نقل آن نیز زیاد می باشد، با شناخت بهتر از جایگزین های یونجه و قرار گیری آن ها به جای بخشی از یونجه در جیره می توانیم مقدار قابل توجهی از هزینه های تامین خوراک را در دامداری خود کاهش دهیم.

اگر تا کنون با این تفاله ها آشنایی نداشته اید و یا به سبب افت کیفیت در استفاده از آن مردد بوده ایم باید بدانید که استفاده از تفاله ها بجای درصدی از محصولات روتین جیره نه تنها کیفیت را پایین نمی آورد بلکه سبب خواهد شد تا تنوع مواد مغذی بالاتر برود و خوش خوراکی جیره افزایش یابد.

جایگزین های جو و ذرت

این دو محصول نقش عمده آن ها تامین انرژی جیره است، دارای موانعی در تامین بوده و هزینه خرید آن ها نیز بالا می باشد، عموما وارداتی بوده و بسیار از اوقات تامین فوری آن ها امکان پذیر نمی باشد.

در این مورد هم جایگزین هایی برای مصرف کمتر وجود دارد.

خرده ذرت، تفاله خرما، پودر خرما و پودر هسته خرما، تفاله زیتون و … از جمله محصولاتی هستند که انتخاب آن ها می تواند در مصرف کمتر ذرت و جو، و همچنین بهبود جیره تاثیر گذار باشد.

جایگزین سویا

سویا کنبع مهم تامین پروتئین در جیره است که مانند دیگر محصولات دارای جایگزین های مطلوبی است.

گلوتن ذرت، پودر گوشت، کنجاله کنجد و … نیز می توانند با درصد معین بجای سویا در جیره قرار داده شوند. در موارد گلوتن ذرت را با درصد های بسیار بالا در جیره به جای سویا به کار می برند.

جایگزین سبوس گندم

سبوس علاوه بر تامین ویتامین های مورد نیاز با فیبر بالا خاصیت های بیشماره برای دام وطیور دارد.

محصولاتی مانند سبوس جو، سبوس برنج، پوسته ذرت و نخود و … را می توان بعنوان جایگزین های مطلوب برای سبوس گندم دانست.

*تمامی محصولاتی که در پیش تر بدان پرداختیم اعم از نهاده ها و محصولات استراتژیک و حتی محصولات جایگزین آن ها در بازرگانی کهن به فروش می رسد و شما می توانید با کلیک بر روی نام هر کدام و یا تماس با بخش فروش اطلاعات تخصصی تری را در خصوص آن ها مشاهده نمایید.

کنسانتره و دان آماده

خوراک دام آماده و دان آماده که در کارخانه های تولید می شوند نیز با آنالیز عالی و کیفیت مطلوب از طریق بازرگانی کهن به فروش می رسند.

*لازم به ذکر است اگر شما آنالیز خاصی را برای دامداری و یا مرغداری خود مد نظر دارید اگر تناژ مورد نظرتان بالا و مطلوب باشد در بازرگانی کهن طبق درخواست خودتان قابل تولید می باشد.

نحوه خرید خوراک دام و طیور

برای خرید هر آنچه که به جیره دام وطیور مربوط می شود می توانید با بخش فروش بازرگانی کهن تماس حاصل فرمایید، همچنین موجودی روزانه این بازرگانی در کانال تلگرامی این مجموعه اطلاع رسانی می گردد.