ذرت و سویا مدلل

خرید ذرت و سویا مدلل برای خوراک دام و طیور نرخ دولتی

خرید ذرت و سویا مدلل برای خوراک دام و طیور نرخ دولتی چگونه امکان پذیر است؟ آیا دامداری ها و خریداران نهاده های دامی کل کشور می توانند خرید نمایند؟

ذرت و سویا مدلل به عنوان ذرت و سویا دامی بندر امام شناخته می شود.

بی شک خرید ذرت و سویا آن هم به نرخ دولتی برای دامداری هایی که بیش از 70% هزینه هایشان مشمول تامین خوراک و تولید جیره می گردد می تواند یک آپشن خوب تلقی گردد.

علاوه بر دامداری ها و افراد فعال در بخش خرید و فروش خوراک دام و طیور، کارخانه های تولید کنسانتره دامی و دان آماده نیز می توانند با خرید هایی به نرخ دولتی قیمت تمام شده محصولات خود را کاهش داده و بهره وری اقتصادی خود را افزایش دهند.

شرایط خرید ذرت و سویا مدلل

  1. برای خرید این محصولات داشتن برخی مجوز ها مانند ثبت سامانه انبار ها و … ضروری است.
  2. قیمت این محصولات برای تمامی افرادی که با بازرگانی کهن تماس بگیرند یکسان و به نرخ دولتی می باشد.
  3. بارگیری این محصولات بین 15-45 روز است و برای افرادی که نیاز فوری به نهاده های دامی دارند منساب نیست، به این افراد توضیه می کنیم از ذرت و سویا فوری بار بازرگانی کهن خرید نمایند.

دیگر محصولات بازرگانی کهن

شما علاوه بر این که می توانید نهاده های دامی را مانند جو، ذرت و سویا بصورت فوری از بازرگانی کهن خریداری نمایید، می توانید هر آن چه که به خوراک دام و طیور نیز مربوط می شود اعم از یونجه و کاه گرفته تا سبوس و کربنات کلسیم و … همه و همه را با کیفیت مناسب و قیمت رقابتی از این بازرگانی خریداری نمایید.

برای ثبت سفارش می توانید با شماره های مربوط به بخش فروش خوراک دام و طیور تماس حاصل فرمایید.