سیلاژ ذرت بسته بندی شده

خرید سیلاژ ذرت بسته بندی درجه یک

خرید سیلاژ ذرت بسته بندی درجه یک را چگونه می توان انجام داد؟ نوع یک تنی ین محصول با بسته بندی های 30 کیلویی آن چه تفاوتی دارد؟

خرید سیلاژ ذرت را می توان در بسته بندی های 1 تنی و 30 کیلویی انجام داد، اما این مسئله که کدام یک از این بسته بندی ها برای شما مناسب تر است بستگی به بزرگی دامداری شما خواهد داشت.

در خرید سیلاژ ذرت باید دقت نمود چرا که بسته بندی های 1 تنی نیازمند دستگاه های ویژه برای حمل ونقل می باشند، دامداری های بزرگ به دلیل گسترش کار و تجهیزات پیشرفته مجهز به این دستگاه ها می باشند.

علاوه بر بحث حمل و نقل، موضوع مصرف سیلاژ ذرت پس از باز کردن بسته بندی مطرح می شود، که این موضوع نیز سبب شده تا بسته های یک تنی تنها مناسب دامداری های بزرگ باشند و علت آن استفاده سریع محصول است.

اما سیلاژ ذرت در بسته بندی های 30 کیلویی به دلیل حمل و نقل آسان که بدون نیاز به ماشین های مخصوص است و همچنین میزان کم در هر بسته که پس از باز شدن برای تعداد کم دام نیز کامل مصرف خواهد شد این نوع را به گزینه مناسب دامداری های کوچک تبدیل نموده است.

در خرید سیلاژ ذرت درجه یک به چه نکاتی توجه کنیم؟

درجه یک بودن سیلاژ ذرت به دان دار بودن بلال استفاده شده و نوع بسته بندی محصول بستگی دارد.

علاوه بر این آب استفاده شده در کشتزار های بلال و نوع بلال کشت شده نیز از مواردی هستند که در کیفیت محصول تاثیر گزار می باشند.

با این وجود خرید از بازرگانی های معتبر سبب خواهد شد تا شما با خیال آسوده تری این محصولات را تهیه نمایند و علاوه بر این بتوانید در قیمت تمام شده محصول نیز با توجه به خرید مستقیم صرفه جویی نمایید.