سیلو ذرت بسته بندی شده

خرید سیلو ذرت بسته بندی شده درجه یک

سیلو ذرت بسته بندی شده درجه یک چه ویژگی هایی دارد؟ این محصول با ارزش را از کجا می توان خرید کرد که هم به لحاظ کیفیت مطمئن باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد؟

دامداری کوچک باشد یا بزرگ، صنعتی باشد، یا سنتی، مرکز پرورش شترمرغ باشد یا باشگاه پرورش اسب، همه به نوعی کم یا زیاد از سیلو ذرت علوفه ای در جیره خود استفاده می کنند.

این نیاز فراوان سبب شده تا کارخانه های زیادی به تولید و فروش ذرت علوفه ای اقدام نمایند. طبیعی است که کیفیت های عرضه شده همگی یکسان نیستند و علی رغم اینکه برخی از کارخانه تمامی اصول و استانداردها را رعایت می کنند، تعداد اندکی نیز متاسفانه در کار خود کم کاری کرده و محصولات بی کیفیتی را روانه بازار می کنند.

سیلاژ ذرت علوفه ای باکیفیت

در تولید سیلاژ ذرت علاوه بر استفاده از ذرت های علوفه ای دانه دار و رسیده، نوع و نحوه بسته بندی نیز حائز اهمیت است. از آنجا که در برخی از روش های تولید سیلاژ، تخمیر در داخل بسته انجام می گیرد، جنس کیسه ها و روش بسته بندی باید مطابق با استانداردها باشد.

دامداری ها و به طور کلی متقاضیان خرید سیلاژ ذرت حتما به این نکته توجه دارند که سفارش خود را در مرکزی به ثبت برسانند که ضمن مطمئن بودن، محصولات خود را به شرط به فروش برسانند.