صدف معدنی دام و طیور

خرید صدف معدنی دام و طیور با کمترین قیمت

آیا با مزایای استفاده از صدف معدنی در خوراک دام و طیور آشنا هستید؟ این مرکز با در اختیار داشتن معادن گند کاووس آمادگی فروش با کمترین قیمت را دارد.

کلسیم یکی از نیاز های مهم در بدن دام و طیور است. منابع مختلفی برای تامین کلسیم وجود دارد که هر یک مزایا و معایب خود را دارند.

تامین کلسیم دام و طیور با صدف معدنی

تحقیقات و آزمایشات صورت گرفته نشان می دهد استفاده از صدف معدنی در مقایسه با سایر محصولات تامین کلسیم نظیر کربنات کلسیم نتایج مثبت زیادی داشته است. از جمله این مزایا می توان به افزایش وزن تخم مرغ، ضخیم شدن پوسته تخم مرغ و افزایش قابلیت هضم در نشخوارکنندگان اشاره نمود.

قیمت صدف معدنی

صدف معدنی حاصل استخراج از معادن است. این معادن اکثرا در استان گلستان وجود دارند. در شهرستان گنبد چندین معدن وجود دارد که با توجه به شرایط رقابتی ایجاد شده، هر یک با قیمتی محصولات خود را به فروش می رسانند.

این مجموعه با در اختیار داشتن معادن غنی صدف معدنی، به متقاضیان خرید این محصول پیشنهاد می دهد تا برای تهیه صدف معدنی با کمترین نرخ، قیمت مورد نظر خود را ارائه نمایند. با توجه به شرایط بازار همکاران ما با پایین ترین قیمت صدف مورد نیاز شما را ارسال خواهند نمود.