قیمت کنجاله زیتون

خرید کنجاله زیتون خوراک دام با قیمت مناسب

در زمان های کمبود نهاده، خرید کنجاله زیتون خوراک دام با قیمت مناسب می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای تامین جیره ای باارزش باشد.

دامداری ها و مرغداری ها دو فاکتور اصلی در انتخاب خوراک دارند، قیمت و کیفیت. قاعدتا خوراکی می تواند حداکثر سودآوری را برای مراکز پرورش دام و طیور داشته باشد که هر دو فاکتور قیمت و کیفیت را همزمان داشته باشد. نبود هر یک از این فاکتور ها می تواند مشکلاتی را ایجاد نماید.

بعضا شرایطی به وجود می آید که خوراک های رایج مورد استفاده در جیره حتی با قیمت های بسیار بالا تر نیز قابل تهیه نیستند. این حالت برای محصولات وارداتی بسیار شایع تر است. در این شرایط دامدار یا مرغداری برنده خواهد بود که بتواند خوراک مناسب را در جیره خود جایگزین نماید.

کنجاله زیتون خوراک دام و طیور

کنجاله زیتون با ارزش غذایی بالا یکی از بهترین جایگزین ها در جیره های غذایی به شمار می آید. این محصول هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت می تواند گزینه ای مناسب در جیره های دام و طیور باشد.

آنالیز ارزش غذایی کنجاله زیتون

کنجاله زیتون محصولی نرم و یکدست، محصول گوشت و هسته زیتون روغن کشی شده است که توسط دستگاه خشک و آسیاب شده است. این محصول دارای 7 درصد پروتئین، 6.5 درصد چربی، 3200 کیلو کالری انرژی قابل متابولیسم، 7 درصد رطوبت، 3.9 درصد خاکستر و 35 درصد فیبر است.

موارد مصرف کنجاله زیتون

کنجاله زیتون جایگزین کمکی ذرت به حساب می آید. این محصول مورد مصرف مستقیم دامداری ها، مرغداری ها و کارخانجات خوراک دام و طیور قرار می گیرد.

برای تهیه این کنجاله زیتون می توانید از مسیر های ارتباطی بازرگانی کهن اقدام نمایید.