قیمت فروش سبوس

روند تغییر قیمت خرید سبوس گندم

روند تغییر قیمت خرید سبوس گندم در هفته های اخیر با نکات جالبی همراه بوده است. بعد از افزایش بی سابقه، حالا بازار شاهد کاهش نرخ سبوس است.

بازار سبوس همانند دیگر محصولات حوزه خوراک دام و طیور در ماه های اخیر با نوسان زیادی همراه بوده است. این تغییر قیمت ضمن کاهش قدرت خرید متقاضیان، نحوه سفارش را نیز برای آنها با مشکلاتی همراه ساخته است.

کاهش قیمت سبوس گندم

قیمت سبوس گندم بعد از یک افزایش بی سابقه که نرخ های بالای 1100 تومان را نیز ثبت کرد، با یک روند نسبتا ثابت و کاهش نسبی همراه بوده است. اگرچه قیمت سبوس در مقایسه با سال گذشته تقریبا دو برابر است اما نسبت به هفته های اخیر با کاهش همراه بوده است. موضوعی که قاعدتا جای تامل و نگرانی دارد.

خرید سبوس گندم

سبوس گندم از محصولات تقریبا ثابت در جیره های غذایی محسوب می شود. تقاضا برای این محصول همواره وجود دارد و قیمت این محصول چه بالا باشد و چه پایین، متقاضیان مجبور به خرید آن هستند. این موضوع در روزهایی که قیمت سبوس به اوج خود رسید و میزان تقاضاهایی که برای خرید آن وجود داشت، کاملا محسوس بود.

با توجه به نوسان قیمت در بازار پیشنهاد می گردد در هنگام خرید ضمن دقت در انتخاب مراکز فروش، همواره به صورت محافظه کارانه اقدام به خرید نمایند.