صادرات دان آماده

صادرات دان آماده مرغ گوشتی درجه یک

دان آماده مرغ گوشتی درجه یک دارای چه ویژگی هایی است؟ صادرات این محصول به کشورهایی نظیر عراق و افغانستان از چه طریقی صورت می گیرد؟

مزایای فراوان دان آماده و نقش آن در بهبود ضریب تبدیل غذایی سبب شده روز به روز به میزان استفاده از این محصول افزوده شود. کارخانه های مختلفی اقدام به تولید دان آماده نموده اند که کیفیت آنها با تفاوت هایی همراه است.

مزایای دان آماده

در مورد مزایای دان آماده در خبرها و مقالات قبلی سایت به تفصیل صحبت شده است. به طور کلی دان آماده ضمن کاهش هزینه های مرغداری ها، میزان تولید را در زمان کمتری فراهم می کند.

تولید دان آماده

دان آماده دارای فرمول ویژه ای بوده و در تولید آن باید نهایت دقت به کار گرفته شود. تناسب مواد تامین کننده انرژی و پروتئین باید استاندارد بوده و افزودنی های ویتامینی و معدنی باید به گونه ای باشد که نیازهای غذایی جوجه را تامین نماید.

دان آماده مرغ گوشتی

صادرات دان آماده

نتایج مثبت مصرف دان آماده سبب شده تا تقاضا برای این محصول از کشورهای همسایه نظیر افغانستان و عراق نیز وجود داشته باشد. محصولی برای صادرات مناسب است که ضمن کیفیت و ارزش غذایی بالا، از قیمت مناسبی برخوردار باشد.

گروه تولیدی بازرگانی کهن با در نظر گرفتن همه موارد، دان آماده ای را برای صادرات در نظر گرفته است که از هر لحاظ به شرط و مطابق آزمایشات و استانداردها باشد.