نمک خوراک دام

فروش انواع نمک خوراک دام و طیور

خوراک دام و طیور باید شامل  انواع نمک نظیر پودری،شکری، صدفی و سنگ باشد. بازرگانی کهن فروش مستقیم این محصول را برای مشتریان خود فراهم نموده است.

بدن دام و طیور برای رشد بهتر و دارا بودن سلامت کافی به انواع مواد غذایی نیاز دارد. این مواد باید ضمن تامین پروتئین، انرژی و دیگر احتیاجات بدن، به سلامت و شادابی بدن نیز کمک کنند.

نمک در خوراک دام

استفاده از نمک در جیره های غذایی از دیرباز امری رایج بوده است. دامداری های قدیمی و با تجربه همواره سنگ نمک را در اختیار دام قرار می داده اند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تولید خوراک در کارخانه ها نحوه و مقدار مصرف نمک تغییر کرده اما همچنان با درصد مشخصی استفاده می گردد.

انواع نمک خوراک دام

نمک با توجه به شکل آن به دسته های مختلفی تقسیم می شود. نمک پودری، شکری، صدفی و سنگ نمک از رایج ترین این دسته ها هستند. معمولا کارخانه های تولید خوراک آماده از نمک پودری و دامداری ها از شکل شکری و صدفی که اندازه ای به نسبت بزرگتر دارند، استفاده می نمایند.

فروش نمک خوراک دام

قیمت نمک در مقایسه با سایر خوراک دام و طیور بسیار پایین است. در بسیاری از مواقع کرایه حمل از مبدا از قیمت خود نمک برای متقاضی بیشتر می شود. بازرگانی کهن تلاش می کند تا ضمن تامین نمک مورد نظر متقاضیان با بهترین کیفیت ممکن، هزینه حمل را نیز تا حد امکان پایین آورد.

برای خرید انواع نمک می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.