فروش خرما ضایعاتی لواشکی مرغوب

فروش خرما ضایعاتی لواشکی مرغوب یکی دیگر از محصولاتی است که می تواند با قیمت مناسب برای تولید لواشک و شیره خرما مورد استفاده قرار گیرد.

فروش خرما ضایعاتی یکی از فرصت های مطلوب برای کارخانه های فعال در حوزه تولید محصولات ثانویه از خرما می باشد. زیرا علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت مطلوبی است و می تواند برای تولید محصولات خوراکی انسان استفاده شود.

این محصول می تواند به طور مستیقیم و یا غیر مستقیم به مصرف دام نیز برسد اما قیمت آن در مقایسه با محصولاتی که با این ویژگی به مصرف دام می رسد خیلی به صرفه به نظر نمی رسد.

جایگزین فروش خرما ضایعاتی برای خوراک دام

فروش تفاله خرما و سایر تفاله ها همچون تفاله سیب، چغندر، آلبالو و… محصولات ثانویه ای هستند که با ارزش های غذایی مخصوص به خود از قیمت مناسبی نیز برای استفاده در جیره غذایی دام مصرف می شوند.

در تامین خوراک دام علاوه بر در نظر گرفتن جیره غذایی مناسب و غنی از مواد غذایی با ارزش باید به قیمت تمام شده محصولات نیز توجه داشت که این مسئله نیازمند توجه به دو مقوله است:

  1. قیمت محصولات خوراک دام
  2. هزینه حمل و نقل

برای اطلاع از محصولات عرضه شده در بازرگانی کهن و قیمت روزانه آن ها می توانید به کانال این مجموعه در شبکه های مجازی مختلف عضو شوید.