سبوس برنج عمده

فروش مستقیم انواع سبوس و آردک برنج دامی

با آغاز به کار کارخانه های شالی کوبی، فروش مستقیم و بی واسطه انواع سبوس و آردک برنج دامی نیز از شهرهای مختلف شمال رونق زیادی یافته است.

قیمت و ارزش غذایی دو فاکتور مهم در انتخاب خوراک دام و طیور به حساب می آیند. سبوس و آرد برنج محصولاتی هستند که می تواند در جیره های غذایی دام و طیور این فاکتور ها را برای مصرف کنندگان به وجود آورد.

انواع سبوس و آرد برنج

از آنجا که برنج پوسته های مختلفی دارد، در نتیجه سبوس برنج نیز در انواع مختلفی قابل تولید است. نوع اول سبوس برنج، سبوسی است که شامل 70 درصد پوسته داخلی و با ارزش برنج، 30 درصد پوسته رویی (پوسته اول) به همراه دانه های برنج (دانه مرغی) است. این نوع سبوس جایگزین کمکی سبوس گندم و مورد مصرف دامداری ها، مرغداری ها و کارخانه های تولید خوراک است.

نوع دوم سبوس برنج همان ترکیب سبوس نوع اول است با این تفاوت که دو بار کوبیده شده و بسیار نرم و یکدست تر می باشد.

نوع دیگر این محصول آردک درجه دو برنج است. ترکیب این محصول 40 درصد پوسته اول و 60 درصد پوسته سوم است. این محصول یک بار چرب و بسیار نرم و آردی می باشد. آردک برنج برای خوراک دام و طیور بسیار مناسب است.

نوع دیگری از سبوس برنج که بسیار رایج است، سبوس دوکوب کامپیوتری و سنتی است. این محصول 100درصد پوسته خارجی برنج ( شلتوک، پوشال پودری) است و برای کارخانه های خوراک دام، بستر (پوشال) دامداری ها و مصارف صنعتی کاربرد دارد.

قیمت سبوس برنج

همانطور که توضیح داده شد، سبوس برنج در انواع مختلفی تولید می گردد. هر یک از این انواع، آنالیز خاص خود را دارند. قیمت هر یک از این انواع با توجه به آنالیز و خوش خوراکی آن متفاوت است. جهت دریافت قیمت و سفارش این محصولات می توانید با کارشناسان بازرگانی کهن در ارتباط باشید.