ذرت و سویا مدلل

فروش ویژه کنجاله سویا و ذرت دامی امسال

فروش ویژه کنجاله سویا و ذرت دامی امسال از سوی بازرگانی کهن با شرایطی متفاوت برای مشتریان این مرکز آغاز شد. شما شرایط خرید را انتخاب کنید!

سویا و ذرت دامی از جمله محصولات مهم جیره می باشند.

فروش ویژه نهاده های دامی

بازرگانی کهن با سال ها تجربه در زمینه تولید و توزیع خوراک دام و طیور بویژه نهاده های دامی شرایط ویژه ای برای مشتریان خود فراهم نموده است.

بی شک اهداف، نیازمندی ها و استراتژی های مشتریان ما با هم یکسان نبوده و دارای تفاوت هایی است.

در ذیل با دو نمونه برای شما بیان می کنیم.

  1. دامداری بزرگی است که دارای انبار های متعدد برای ذخیره سازی خوراک می باشد.
  2. دامداری متفاوتی است که امکان ذخیره زیاد خوراک و نهاده ها را ندارد.

در مورد 1 مدیریت می تواند از نهاده های با تاخیر ما که به نرخ دولتی از بندر امام بصورت مستقیم به فروش می رسد استفاده نماید. شاید در این نوع خرید یک مدت زمانی 1 ماهه یا حتی یکی دو هفته بیشتر در ارسال تاخیر وجود داشته باشد. که این موضوع برای دامداری شماره 1 بدلیل ذخیره کافی از نهاده ها مشکل ساز نخواهد بود کما اینکه می تواند با قیمت پایین تری محصولات مورد نیاز خود را خریداری نماید.

در مورد 2 باز هم امکان خرید مستقیم از بندر با قیمت پایین تر از بازار آزاد برای دامداری از بازرگانی کهن امکان پذیر می باشد. اما ایشان می بایست نهاده های زود بارشو که عموما از بنادر شمالی( انزلی، امیرآباد و نوشهر) بارگیری می شوند را خریداری نمایند.

اطلاع از شرایط فروش سویا و ذرت دامی

برای اطلاع دقیق از انواع محصولات خوراک دام و طیور و شرایط مختلف فروش می توانید عضو کانال تلگرامی ما شوید و یا با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

شرایط مختلف، تنوع در محصول خدمتی به پاس همراهی شما!