یونجه خشک انباری

فروش ویژه یونجه خشک انباری درجه یک

با آغاز فصل سرما قیمت یونجه نیز با افزایش همراه بوده است. فروش ویژه یونجه خشک انباری درجه یک با تناژ حدود 400 تن گامی در جهت پاسخگویی به این نیاز است.

شرایط منحصر به فرد یونجه از لحاظ ارزش غذایی و خوشخوراکی سبب شده تا این محصول بیشترین نقش را در تامین علوفه دامداری ها به خود اختصاص دهد. این محصول در تمام مدت سال متقاضی داشته و نیاز به آن همیشگی است.

زمان خرید یونجه

با توجه به اینکه در بیشتر مناطق کشور یونجه تنها در فصول گرم سال قابل برداشت است، طبیعی است که دامداری ها از تابستان به فکر تامین یونجه مورد نیاز خود باشند. البته یونجه در برخی مناطق گرمسیری در تمام طول سال موجود است اما آنجا نیز محدودیت دارد. قاعدتا دامداری هایی که نتوانند نیاز خود را به هر دلیلی در تابستان تامین نمایند باید رو به یونجه های انباری آورند.

کیفیت یونجه انباری

یونجه انباری هم شرایط خاص خود را دارد. این یونجه ها در کیفیت های مختلفی هستند. اینکه مربوط به چین چندم است، شرایط انبارداری آن چگونه بوده است، نحوه خشک کردن آن به چه صورت بوده است و غیره بر کیفیت یونجه انباری تاثیر گذار است.

فروش یونجه انباری درجه یک

فرقی نمی کند یونجه سر مزرعه به فروش برسد یا در انبار، در خرید یونجه همواره توجه به چند نکته ضروری است. خالص بودن و عاری از هرگونه علف هرز، استفاده از آب سالم و بهداشتی، بذر یونجه مرغوب و گل دار بودن آن، خشک بودن یونجه، عدم وجود هر گونه کپک و آفت و … از جمله معیار های انتخاب یونجه باکیفیت است.

یونجه انباری درجه یک

این مجموعه به صورت ویژه 400 تن یونجه را که از هر لحاظ درجه یک و تضمینی است را برای فروش عرضه نموده است. متقاضیان می توانند جهت خرید با این مجموعه ارتباط برقرار نمایند.