فروش پودر گوشت

فروش پودر گوشت دامی درجه یک تهران

فروش پودر گوشت دامی درجه یک تهران آغاز و ارسال بار در تناژ بالا به سراسر کشور امکان پذیر گردید.پودر گوشت یک منبع پروتئینی بی نظیر برای دام و طیور!

فروش پودر گوشت بعنوان یک منبع پوتئین صورت می گیرد.

آن چه تا کنون مشخص شده است پودر گوشت می تواند بخش عمده ای از نیاز جیره به پروتئین را جبران نموده و نیاز به این ماده را کاهش دهد.

در خصوص مصرف پودر گوشت مانند هر محصول دیگری در جیره نباید زیاده روی نموده و طبق نظر جیره نویس بخشی از تامین پروتئین جیره را به این محصول مفید اختصاص داد.

شاخصه های شناسایی پودر گوشت خوب

در تولید پودر گوشت به دلیل حرارت دیدن مواد آلودگی به درون آن راه نمی یابد اما این امکان وجود دارد که بعد از گذشت زمان و آلودگی به درون آن راه یابد.

آنالیزی که یک پودر گوشت خوب باید دارا باشد به شرح زیر می باشد:

  1. پروتئین 55%
  2. چربی 8-12%
  3. فسفر3%
  4. کلسیم 4%
  5. خاکستر17%
  6. رطوبت 4-7%

Tvn یا به عبارت دیگر مقدار ازت آزاد شده که در اثر اکسید شدن نیتروژن موجود در پروتئین پودر گوشت ایجاد می گردد نیز یک شاخصه مهم برای ارزیابی پودر گوشت می باشد. هر چه کمتر باشد نشان از کیفیت بالاتر این محصول دارد.

بهر حال خرید از مراکز معتبر تولید و توزیع خوراک دام و طیور سبب خواهد شد تا شما از کیفیت و قیمت متناسب با کیفیت خیال آسوده تری داشته باشید.

خدمات بازرگانی کهن در فروش پودر گوشت

بازرگانی کهن سعی دارد تا تمامی محصولات مورد نیاز مشتریان خود را اعم از پودر گوشت و استخوان تا نهاده های دامی و سبوس و حتی خوراک های آماده نظیر کنسانتره و دان آماده در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

کیفیت بالا و خدمت صادقانه به مشتریان از جمله اصولی است که در منشور سازمان ما قرار داده شده و هیچ چیز سبب نخواهد شد تا از اصول خود دست بکشیم.

بی شک اگر از مشتریان قدیمی با باشید این موضوع را تصدیق می کنید و اگر تا کنون افتخار همکاری با شما را نداشته ایم با استعلام از فعالان این حوزه و یا اولین خرید به این مهم دست می یابید.

برای خرید محصولات تنها کافیست با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.