قیمت انواع تفاله خرما درجه یک

قیمت انواع تفاله خرما درجه یک از عوامل تاثیر گذار بر نرخ نهایی جیره می باشد. چرا این تفاله را می توان به عنوان بخشی از جیره استفاده کرد؟

ویژگی تفاله خرما

تفاله خرما و دیگر انواع تفاله علاوه بر حفظ ارزش غذایی جیره باعث ایجاد تنوع و خوش خوراکی آن شده و در ضمن، می توانند استفاده از نهاده ها را در جیره کاهش دهند.

با هم برخی از ویژگی های خوب این تفاله را بررسی می کنیم :

  • خرید تفاله خرما به صورت یک جیره تازه به دامداری ها می رسد.
  • تفاله خرما منبع مهم تامین انرژی در جیره می باشد، از این رو جایگزینی مناسب برای جو و ذرت است.
  • خوش خوراکی قابل توجه تفاله خرما از مواردی است که دامداری ها را برای خرید آن متقاعد نموده است. علاوه بر استفاده در جیره، کارگاه های تولید پودر خرما این محصول را برای آسیاب خریداری نموده و پس از آسیاب به دامداری ها عرضه می نمایند.
  • ضایعات خرما تولید کارخانجات داخل کشور می باشد و می تواند با قیمت پایین تر نسبت به محصولات وارداتی در اختیار دامداران قرار گیرد. این موضوع تاثیر مثبتی بر پایین آمدن قیمت تمام شده محصولات دامی خواهد داشت. حذف هزینه های گمرک و واردات و انبارداری از دلایل عمده کاهش قیمت تمام شده می باشد.
  • تفاله خرما با درصد رطوبت پایین و عدم وجود هرگونه ناخالصی و افزودنی از قابلیت نگهداری بالایی برخوردار می باشد.
  • تحقیقات نشان داده که مصرف تفاله خرما به سبب نداشتن هیچ گونه ماده ضد تغذیه ای در جیره دام و طیور ضمن صرفه جویی در مقادیر جو و گندم، در حفظ محیط زیست نیز کمک کند.

قیمت انواع تفاله خرما درجه یک و ثبت سفارش

دامداران گرامی می توانند جهت کسب اطلاع تکمیلی از موجودی، آنالیز و نام و خوراک های معرفی شده، به کانال تلگرامی بازرگانی کهن مراجعه نمایند تا بتوانند با مقایسه و بررسی بیشتر بهترین نوع کود را با توجه به نیاز خود تهیه نمایند.

برای خرید و دریافت مشاوره تکمیلی در مورد کود ارگانیک، با کارشناسان فروش بازرگانی کهن تجارت نیکنام در تماس باشید.