تفاله گوجه

قیمت تفاله گوجه خوراک گاو

قیمت تفاله گوجه خوراک گاو از عوامل تاثیر گذار در افزودن این تفاله به جیره می باشد. آیا ارزش تغذیه ای تفاله می تواند به بهبود کیفیت جیره کمک کند؟

ویژگی های تفاله گوجه

تامین جیره از دغدغه های همیشگی دامداری ها می باشد. تامین جیره ای که انرژی مورد نیاز رشد دام را داشته باشد و بتواند ویتامین ها و مواد معدنی لازم را در خود داشته باشد، به بهترین شکل راندمان دامداری را بالا می برد.

به تازگی افزودن تفاله ها به جیره دام از سوی دامداران انجام می شود. تفاله ها به سبب این که در دسته ضایهات قرار دارند ارزان و در دسترس هستند. به خوبی نیز می توانند نیاز های تغذیه ای دام را تامین کرده و کیفیت شیر و گوشت دام و طیور را بهبود بجشند.

جو و گندم و ذرت  وارداتی هستندو وظیفه اصلی این دانه های خوراکی که اصلی ترین بخش جیره را تشکیل می دهند، تامین انرژی جیره می باشد. توجه به این نکته نیز مهم است که دام و طیور نیاز های دیگری نیز برای رشد و تولید فراورده های باکیفیت تر دارند.

کارشناسان به بررسی بیشتر این موضوع پرداخته اند و افزودن تفاله ها به جیره به سبب تنوع بخشی به جیره مورد تایید قرار گرفته اند.

 فواید تغذیه ای انواع تفاله ها :

  • با هزینه حمل و نقل پایین می توان تفاله ها را تهیه نمود.
  • وراداتی بودن خوراک های دانه ای موجب تحمیل هزینه های زیادی به دامداری ها می شود.
  • تفاله ها فیبر بالایی دارند که برای سلامت دام بسیار مفید است.
  • تفاله ها قیمت ارزانی دارند و خرید آن ها می تواند قیمت نهایی جیره را کاهش دهد.

انواع تفاله ارزان مانند تفاله گوجه برای خوراک دام مدتی است به عنوان جایگزین بخشی از نهاده ها در جیره مورد استفاده قرار گرفته است.

تفاله گوجه خوراک مطلوب گاو است. به سبب این که این تفاله خوش خوراک است، میزان جیره را به خوبی افزایش می دهد. گاو داری ها می توانند در کنار خوراک های پایه مانند گندم و جو و ذرت این تفاله را نیز در خوراک گاو بگنجانند.

قیمت تفاله گوجه زودبار خوراک دام و طیور

به دلیل محدودیت بار برای ثبت سریع آن با واحد فروش این بازرگانی تماس حاصل فرمایید.

انواع تفاله های گیاهی و جیره های ارزان در این بازرگانی برای دامداران گرامی آماده عرضه می باشد.

بازرگانی کهن این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده تا بتوانند چند نوع از تفاله ها را با یک ماشین سفارش دهند.