قیمت دولتی نهاده های دامی

قیمت خرید دولتی نهاده های دامی برای خوراک دام و طیور

امکان خرید  با قیمت دولتی نهاده های دامی برای خوراک دام و طیور در بازرگانی کهن برای مشتریان این محصولات در تمام شهر های کشور ایجاد شد.

قیمت دولتی نهاده های دامی در سال 98 از سوی جهاد کشاورزی اعلام گردید و بار های وارداتی به بندر امام شامل این قیمت گذاری و این نوع فروش شدند.

عاملین فروش این محصولات انتخاب شده و درگاهی برای عرضه این محصولات به دامداری های کل کشور گردیدند.

حال فروش به نرخ مصوب دولت و یا به قولی به نرخ دولتی به یکی از فعالیت های بازرگانی کهن تبدیل شده است و تمامی دامداری های کشور می توانند تنها طی یک تماس تلفنی با واحد فروش اقدام به خرید نهاده دامی اعم از جو، ذرت، سویا به نرخ دولتی نمایند.

شرایط و قیمت دولتی نهاده های دامی

قیمت و موجودی این محصولات را می توانید به صورت روزانه در کانال تلگرامی بازرگانی کهن مشاهده نمایید.

تمامی محصولاتی که در این طرح قرار می گیرند از بندر امام خمینی به صورت مستقیم برای مشتریان ارسال می گردند، از این رو مشتریان عزیز بابت کیفیت و اصل بودن این محصولات اطمینان خاطر داشته باشند.

محصولات موجود از کشور های متعدد و بنا به زمان وارد می شوند اما عمدتا ذرت برزیل، جو و کنجاله سویا از آرژانیتن می باشد  کما اینکه می توان کشور هایی چون استرالیا، آلمان و … را نیز به کشور های وارد کننده نهاده دامی افزود.

دیگر محصولات بازرگانی کهن

تمامی محصولاتی که از بنادر شمالی به کشور وارد می شوند نظیر ذرت و جو روس و هم چنین هم محصولی که شما بتوانید در جیره غذایی دام و طیور مورد استفاده قرار دهید توسط این بازرگانی به فروش می رسند. که از جمله آن عبارتند از:

تفاله چغندر، سیب و …

سبوس گندم، برنج و …

علوفه

پودر گوشت و استخوان و …