خرید کلش گندم

قیمت خرید کلش گندم برای خوراک دام امسال چقدر است؟

قیمت خرید کلش گندم برای خوراک دام امسال چقدر است؟ این محصول در بازرگانی کهن از کجا بارگیری می شود و آیا برای دامداری ها خرید آن به صرفه است؟

خرید کلش گندم که بعنوان یکی از علوفه های ارزان برای خوراک دام برای دامداری ها به صرفه می باشد در ماه های مختلف سال از شهر های مختلف کشور قابلیت ارسال دارد.

در فصل زمستان و پاییز که علوفه های تر محدود می شوند خرید کاه و کلش های خشک و انباری می تواند یک جایگزین عالی برای تامین نیاز دام به علوفه و فیبر موجود در آن باشد.

چگونه خریدی بصرفه و مطمنئن داشته باشیم؟

  1. ذکر این نکته که باید از مراکز معتبر و مطمئن خرید نمایید امری بدیهی و در عین حال بسیار مهم می باشد.

در سال های اخیر وجود افراد سود جو در این حوزه متاسفانه به افراد بسیاری ضرر و زیان های قابل توجهی رسانده است.

از این رو تکرار این مهم بدیهی خالی از لطف نخواهد بود.

  1. مورد دومی که سبب خواهد شد تا شما خریدی به صرفه داشته باشید باز هم در خرید از بازرگانی های معتبر معنا پیدا می کند و دلیل آن هم دسته اول بودن و امکان خرید با قیمتی رقابتی است.
  2. مورد سوم را می توان خرید از  مبدایی دانست که به محل دامداری شما نزدیک است، اینگونه می توانید هزینه کمتری را برای حمل و نقل بپردازید و این موضوع روی هزینه نهایی و تمام شده شما برای کاه و کلش و یا دیگر محصولات خوراک دام تاثیر خواهد گذاشت.

حتی برای نهاده های دامی ما از مشتریانمان می خواهیم تا بندر مورد نظر خود را برای خرید جو، ذرت و سویا بندری نزدیک به محل دامداری خود انتخاب نمایند.

نحوه خرید کلش گندم از بازرگانی کهن

برای اینکه بدانیم محصول عرضه شده در این بازرگانی از کدام شهر بارگیری می شود و سفارش خود را ثبت نمایید می توانید هر چه سریع تر با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

با پاسخ به سوالات بخش نظر سنجی ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید.