سویا و ذرت تضمینی

قیمت سویا و ذرت تضمینی خارجی از بندر امام چقدر است؟

قیمت سویا و ذرت تضمینی خارجی از بندر امام چقدر است؟ آیا بجز بندر امام می توان از بنادر شمال ذرت و سویا را تهیه کرد؟ خرید از بندر بدون پروانه امکان پذیر است؟

سویا و ذرت تضمینی یعنی خرید سویا و ذرت با قیمت و کیفیت مطلوب!

خرید اقلام ضروری دامداری ها و مرغداری ها مستقیم از بنادر تجاری کشور، خریدی مطمئن و مقرون به صرفه می باشد که برای اطمینان بخش بودنش باید از طریق شرکت های بازرگانی معتبر اقدام نمود.

خرید نهاده های دامی بیشتر از نوع خارجی است، چرا که متاسفانه محصولات داخلی نیاز کشور را تامین ننموده که این موضوع علت اصلی ممنوعیت صادرات نیز می باشد.

آیا برای تمام بار های بندر پروانه بهره برداری نیاز است؟عموم محموله های بندر پروانه های بهره برداری نیاز دارند، اما ممکن است در این بین محصولاتی ارائه شود که نیاز به پروانه بهره برداری لازم نداشته باشد.

چگونه بدون مجوز خرید کنیم؟

خرید از انبار ها می تواند بهترین گزینه برای خرید بدون مجوز باشد.

در حال حاضر سویا برزیل و آرژانتین از جمله محصولاتی است که بازرگانی کهن می تواند به صورت فوری و بدون نیاز به مجوز در اختیار مشتری ها قرار دهد.

قیمت سویا و ذرت تضمینی

قیمت سویا و ذرت و تمامی محصولاتی که برای خوراک دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرند( لیست موجودی بازرگانی کهن در کانال تلگرامی این بازرگانی بصورت روزانه اعلام می گردد.) را می توانید طی تماس با واحد فروش بازرگانی کهن مطلع شده و تناژ مورد نیاز خود را سفارش دهید.