فروش ویژه جو

قیمت فروش جو خارجی بندر امیرآباد و انزلی امروز

قیمت فروش جو خارجی بندر امیرآباد و انزلی امروز اعلام شد، این محصول به صورت روزانه از طریق بازرگانی کهن قابل خریداری بوده که حداقل تناژ آن 16 تن می باشد.

جو خارجی را عموما از بنادر شمالی کشور مانند بندر امیر، بندر انزلی و نوشهر می توان توسط بازرگانی های معتبر به صورت مستقیم و فوری تهیه نمود.

با توجه به عدم کفایت میزان جو داخلی در برابر نیاز کشور به این محصول خصوصا در صنعت دامپروری، واردات این محصول مهم از دیگر کشور ها افزایش یافته است.

کشور هایی که بیشترین واردات را به ایران دارند، روسیه، قزاقستان، آرژانتین و آلمان می باشد، که با توجه به فاصله شهر مورد نظر مشتری از بنادر کشور انتخاب می گردد.

جو روس از جمله مهم ترین انواع جو خارجی بوده که عموما از بنادر امیرآّباد و انزلی به کشور وارد می شود و بهترین گزینه برای خرید دامداران ساکن شهر های شمالی و مرکزی کشور می باشد.

مدارک مورد نیاز برای خرید از بندر

خرید از بندر همانطور که می دانید با توجه به نوع محموله و قوانین مربوط به آن نیازمند مدارک خاصی می باشد.

برای اطلاع از مدرک مربوط به هر بار اعلام شده( اعلام بار از طریق کانال تلگرامی بازرگانی کهن روزانه انجام می گیرد، که با توجه به تقاضای بالا برای این محصولات توصیه می کنیم عضو این کانال باشید) می توانید با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید.

چه محصولاتی را می توان مستقیم خریداری نمود؟

شما از طریق بازرگانی کهن تمامی محصولات مورد نیاز خود را برای تهیه جیره مناسب می توانید به صورت مستقیم تهیه نمایید.

این محصولات شامل کنسانتره و مکمل و سبوس از کارخانه های تولیدی، یونجه و کاه از کشاورز و جو و ذرت و سویا از بنادر می باشد.