یونجه خشک همدان

قیمت فروش یونجه خشک همدان برای خوراک دام

قیمت فروش یونجه خشک همدان برای خوراک دام چقدر است؟ حداقل تناژ قابل خرید یونجه خشک امسال چقدر بوده و چگونه می توان برای خرید آن اقدام نمود؟

یونجه خشک همدان یا بهترین گیاه علوفه ای برای نوشخوار کنندگان!

ما بر اساس سنت همیشگی مان در هر مطلب سعی بر آن داریم تا پاسخ های درخور به سوال چرایی شما عزیزان در خصوص خرید یک محصول را ارائه نماییم.

شاید بیان اینکه چرا یونجه بهترین علوفه است تکرار مکررات باشد اما برای برخی از جوانان تازه وارد شده به این حوزه خالی از لطف نیست که بطور علمی و دقیق بدانند که چه عاملی سبب انتخاب یونجه به دیگر علوفه های خوراک دام و طیور شده است؟

با توجه به اینکه بازرگانی کهن نه تنها تمامی علوفه ها بلکه تمامی محصولات مربوط به خوراک دام و طیور را به فروش می رساند پس در بیان هیچ مطلبی تعصی گرایانه عمل نکرده و واقعیات موجود را به سمع و نظر مشتریان خود خواهد رساند.

چرا یونجه بخریم؟

  1. یونجه گیاهی پر محصول است، این یعنی شما در ازای خرید 5 تن یونجه بیشتر از برگ های آن بهره مند می شوید نه ساقه!
  2. قابل هضم بودن برای نوشخوار کنندگان، یونجه دارای هضم خوبی بوده و به سیستم گوارش دام صدمه نمی زند.
  3. فیبر بالا، بسیار مفید برای سیستم گوارش دام.
  4. فراوانی در ایران، 4490000 تن سطح زیر کشت این محصول در ایران می باشد. و این یعنی خرید از منبع اصلی تولید یونجه، حذف هزینه های اضافی برای واردات و حمل و نقل

در این میان یونجه همدان بهترین نوع یونجه در ایران شناخته شده است که از دلایل آن می توان خاک و آب و هوای مناسب همدان برای رشد این محصول را بیان نمود.

فروش یونجه خشک همدان و دیگر علوفه ها

شما می توانید برای خرید یونجه مرطوب و خشک و حتی دیگر انواع علوفه نظیر سیلاژ ذرت و … با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده اقلام در حال فروش در بازرگانی کهن به کانال تلگرامی ما سری بزنید.