کنجاله سویا آرژانتین

قیمت کنجاله سویا دامی فوری

قیمت کنجاله سویا دامی فوری در کانال اعلام شد. فروش انواع کنجاله سویا بصورت پرک و پلیت برای عرضه در بازار کشور بصورت گسترده آغاز شد.

شاید بیان خواص کنجاله سویا در این متن منطقی به نظر نرسد، چرا که تمامی مصرف کنندگان این محصول از اهیمت کنجاله سویا برای جیره و ارزش تغذیه ای آن آگاهی دارند.

کنجاله سویا به عنوان تامین کننده اصلی پروتئین مورد نیاز دام روزانه در خوراک آن ها افزوده می گردد. بنابراین دامداران و فروشندگان این کنجاله نیاز دارند تا بصورت روزانه از قیمت و محوله های در حال عرضه آگاهی یابند تا بتوانند برای هزینه ها و فرمولاسیون جیره برنامه ریزی کنند.

با اینکه در حال حاضر محصولات متعددی برای جایگزینی کنجاله سویا در جیره با قیمت مناسبی معرفی شده اند اما هنوز هم بهترین انتخاب برای فراهم نمودن این نیاز در دام ها کنجاله سویا می باشد.

اما می توان از محصولات و کنجاله های جایگزین بجای بخشی از سویا استفاده نمود تا ضمن کاهش هزینه ها به کیفیت ترکیب نیز آسیبی نرسد.

سایت جیره ارزان

اطلاع رسانی قیمت کنجاله سویا

امروز کنجاله سویا برزیل از بندر امام در حال بارگیری است، که در صورت نیاز می توانید با واحد فروش تماس حاصل فرمایید تا ضمن آگاهی از قیمت بتوانید محصول مورد نیاز خود ار نیز ثبت نمایید.

اما به طور کلی برای آگاهی به موقع از محموله های در حال عرضه و قیمت می توانید عضو کانال اطلاع رسانی بازرگانی کهن شوید.