بادام کوهی و پسته خوراک دام

پودر بادام کوهی و پسته جهت کارخانه خوراک دام

آیا با محصولات جدید مورد استفاده در کارخانه خوراک دام و طیور آشنا هستید؟ آیا قیمت پودر بادام کوهی و پسته جهت این منظور به صرفه است؟

بالا رفتن روز به روز قیمت نهاده های دام و طیور سبب شده است تا تمایل برای خرید خوراک های ارزان قیمت از سوی دامداران و مرغداران افزایش یابد. طبیعتا در صورتی قیمت نهایی خوراک پایین می آید که بتوان از محصولات ضایعاتی در تولید آن استفاده نمود.

محصولات جایگزین در خوراک دام

مهمترین ویژگی برای محصولی که قرار است در جیره های غذایی دام و طیور جایگزین شود، قیمت و آنالیز آن است. مسلما خوراکی که بتواند همان ارزش غذایی محصولات رایج نظیر جو و ذرت را با قیمتی پایین تر تامین کند، برای این منظور مناسب است.

علاوه بر آنالیز، شکل، رنگ، بو و طعم نیز مهم است. محصولات مورد استفاده در کارخانه های تولید خوراک دام و طیور باید کاملا آسیاب شده و پودری باشند و ضمن عدم وجود آلودگی در خوش خوراکی بیشتر محصول نیز نقش مثبت داشته باشند.

رنگ این محصولات ضایعاتی نیز بسیار مهم است. بدیهی است محصولاتی با رنگی روشن و سفید موجب مشتری پسند بودن بیشتر محصول شده و بر ارزش خوراک های تولیدی می افزاید.

ترکیب بادام کوهی و پوست پسته

ضایعات بادام کوهی و پست پسته محصولاتی هستند که به وفور در بخش های مختلف کشور از جمله استان فارس یافت می شود. از آسیاب این محصول با توری 2 خوراکی به دست می آید که از نظر قیمت و ارزش غذایی برای کارخانه های تولید خوراک دام بسیار به صرفه است. شکل و رنگ این محصول می تواند در تمایل مشتریان برای خرید محصولات تولیدی بسیار موثر باشد.

متقاضیان خرید این محصول می توانند جهت ثبت سفارش با کارشناسان گروه تولیدی و بازرگانی کهن ارتباط برقرار نمایند.