ارزانترین خوراک دام

کارخانه تولید خوراک دام و طیور درجه یک استان مازندران

کارخانه تولید خوراک دام و طیور درجه یک در تمامی استان های کشور نظیر مازندران، ایلام، اسفهان، کردستان و … با همکاری بازرگانی کهن محصولات خود را عرضه می کنند

تولید خوراک دام و طیور در کشور در دو نوع صورت می پذیرد، این موضوع بدین معناست که خوراک دام و طیور را می توان هم به صورت آماده از کارخانه ها تهیه و هم بصورت جداگانه محصولات را خریداری نمود و به جیره افزود.

خوراک دام و طیور آماده

  1. کنسانتره دام شیری
  2. کنسانتره دام پرواری
  3. دان مرغ گوشتی
  4. دان مرغ تخم گذار

موارد بیان شده نمونه های کلی خوراک آماده هستند که توسط کارخانه ها تولید می گردند، و می توان به صورت عمده بصورت مستقیم تناژ مورد نیاز را خریداری نمود و به جیره افزود.

ویژگی های خوراک آماده

این محصولات بطور کلی خوراکی کامل می باشند که با توجه به نیاز دام و طیور طبق فرمولاسیون خاص تولید می گردند، از این رو همراه با علوفه می توانند نیاز عمده تغذیه ای دام را برطرف نمایند.

نحوه فروش و ارسال

محصولاتی که توسط بازرگانی کهن ارسال می گردند این امکان را دارند که در بصورت مستقیم در اختیار دامداری ها و مرغداری های سراسر کشور قرار بگیرند، از این رو بدون ذینفع بودن در کرایه ها و حمل و نقل همکاران ما در بخش پیگیری و فروش تلاش می کنند تا سریع ماشین های مورد نیاز را با کمترین قیمت از باربری های مجاز جذب نموده و بار درخواستی شما را به مقصد مورد نظر ارسال نمایند.