خرید ذرت داخلی

آغاز فروش ذرت دانه ای داخلی دزفول سال 97

گروه تولیدی و بازرگانی کهن فروش ذرت دانه ای داخلی دزفول در سال 97 را آغاز  نموده است. قیمت مناسب این محصول می تواند بخشی از نیاز ها تامین نماید.

ذرت دانه ای یکی از پر مصرف ترین محصولات در جیره های غذایی دام و طیور است. این محصول هم در تولید کنسانتره های دامی و هم در جیره ای غذایی طیور نقش پر رنگی دارد.

ذرت دانه ای داخلی

ذرت دانه ای از جمله محصولاتی است که به صورت گسترده از کشورهای دیگر از جمله روسیه و برزیل وارد می شود. علی رقم تقاضای زیاد برای ذرت های وارداتی، ذرت دانه ای داخلی مشتریان خاص خود را داشته و استفاده این محصول را نسبت به نوع خارجی ترجیح می دهند.

ذرت داخلی در بخش های مختلف کشور تولید می گردد که استان خوزستان و شهرستان دزفول را می توان یکی از مهمترین تامین کنندگان این محصول دانست. ذرت علوفه ای در این شهر هم به صورت سیلو شده و هم دانه ای خشک قابل تامین است.

کیفیت ذرت داخلی

ذرت داخلی در کیفیت های مختلفی تولید می گردد. کیفیت این محصول چیزی مابین ذرت برزیل و رومانی می باشد. نکته ای که سبب تقاضای زیادی برای ذرت داخلی نسبت به خارجی وجود دارد، ارگانیک بودن آن است.

بازرگانی کهن شرایطی را فراهم نموده است تا متقاضیان ذرت داخلی از سراسر کشور بتوانند به این محصول ارزشمند دسترسی مستقیم داشته باشند.