خرید سیلاژ ذرت

خرید بهترین سیلاژ ذرت ارزان

در خرید سیلاژ ذرت چگونه می توان بهترین کیفیت را با قیمت پایین و ارزان خریداری نمود؟ فاکتور های مهم کیفیت سیلاژ ذرت کدام است؟

خرید سیلاژ ذرت یا همان ذرت علوفه ای مسئله ای است که خصوصا در فصل پاییز و زمستان با استقبال روبرو می شود.

از آنجا که فصل برداشت ذرت پاییز است و علوفه هایی مانند یونجه و شبدر کمیاب تر می شوند، سیلاژ ذرت با اقبال بالاتری برای خرید در این فصول روبرو می شود.

نکات مهم در خرید سیلاژ ذرت مرغوب

  1. دان دار بودن: برخی از کارخانه های تولید سیلاژ ذرت فقط ساقه و برگ های بلال را برای سیلو مورد استفاده قرار می دهند و برخی دیگر میوه بلال و بخش دانه دار را نیز استفاده می کنند. همین مسئله سبب ایجاد تغییر در کیفیت سیلوها می شود.
  2. استفاده از بلال های باکیفیت: بذر های مورد استفاده در کاشت به خودی خود می توانند نژاد و کیفیت بلال تولید شده را تعیین نمایند که همین امر نیز در کیفیت سیلاژ ذرت تاثیر گذار خواهد بود.
  3. بسته بندی های با کیفیت: استفاده از بسته بندی های سه لایه سبب خواهد شد تا نگهداری این محصول در مدت زمان بیشتر و راحت تر امکان پذیر باشد.

نحوه خرید ذرت علوفه ای یا سیلاژ ذرت

برای خرید این محصول می توانید با بخش فروش بازرگانی کهن تماس حاصل فرماید و ضمنا قیمت این محصول و سایر محصولات موجود در بازرگانی کهن در کانال تلگرامی این مجموعه بصورت روزانه بارگزاری می شوند.