ذرت و سویا مدلل

خرید ذرت و سویا مدلل از بندر امام خمینی امروز

خرید ذرت و سویا مدلل از بندر امام خمینی امروز امکان پذیر می باشد. قیمت این محصولات با نرخ دولتی در کل کشور از سوی بازرگانی کهن عرضه می گردد.

ذرت و سویا مدلل از محصولاتی است که با کمترین قیمت ممکن در کشور عرضه می گردد.

این محصولات که عمدتا از برزیل و آرژانتین به کشور وارد می گردند با کیفیت مطلوبی بوده و در اختیار دامداری ها و بازرگانی های خرید و فروش این محصولات قرار می گیرد.

چرا ارزان تر از همه جا؟

ایجاد امکان خرید مستقیم از بندر امام خمینی و حذف واسطه های متعدد سبب شده تا بتوانیم این محصولات را با کمترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهیم.

این مهم خدمتی است که سبب شده مشتریان ما به راحتی بتوانند محصولات، بخصوص نهاده های دامی مورد نیاز خود را با قیمت پایین و کیفیت مطمئن تهیه نمایند.

کاهش هزینه ها بویژه از نوع کاهش در هزینه تمام شده خوراک دام که 70% هزینه دامداری ها را به خود اختصاص می دهد، می تواند تحول عظیمی در بهبود اوضاع اقتصادی مجتمع های اقتصادی دامپروری ایجاد نماید.

نهاده های فروش مستقیم

جو، ذرت و سویا از جمله نهاده هایی هستند که بصورت مستقیم از بازرگانی کهن با قیمت دولتی به دامداری ها و بازرگانان این حوزه عرضه می گردد.

علاوه بر نهاده ها بسیاری از محصولات دیگر که در جیره دام و طیور مورد استفاده قرار گرفته و سبب بهبود کیفیت و راندمان دامداری و مرغداری می گردد توسط این بازرگانی به فروش می رسد که لیست موجودی آن بصورت روزانه در کانال تلگرامی این مجموعه قرار می گیرد.

قیمت ذرت و سویا مدلل

قیمت این محصول را می توانید در کانال تلگرامی ما مشاهده نماید و برای خرید آن در هر شهری که هستید می توانید تنها بوسیله یک تماس با واحد فروش بازرگانی کهن تناژ مورد نیاز خود را ثبت نمایید.

حداقل خرید برای محصولات بندر امام خمینی 16 تن می باشد.