واردکننده جو

خرید مستقیم جو روس بندر انزلی و امیر

جو روس بندر انزلی و امیر به شکل های سفید، ممتاز و معمولی در بازار عرضه می شود. علاوه بر خرید مستقیم این اقلام، اطمینان از کیفیت نیز برای خریداران دغدغه است.

با بالا رفتن قیمت نهاده های دام و طیور از جمله سویا و ذرت، تقاضا برای مصرف جو نیز بیشتر شده است. از آنجا که جو داخلی جوابگوی نیاز مصرف کنندگان نیست، این تقاضا به سمت جو های وارداتی کشیده شده است.

بنادر ترخیص جو وارداتی

جو از کشورهای مختلف به ایران وارد می گردد. حجم این واردات در طول سال متغیر است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. با توجه به مسیرهای ارتباطی کشورهای وارد کننده، این محصول در بنادر شمال و جنوب ترخیص می گردد.

بنادر شمال همچون امیر آباد، نوشهر، فریدون کنار و انزلی محل ترخیص جو های وارد شده از کشورهای روسیه و قزاقستان و بنادر جنوب همچون بندر امام خمینی (ره) محل ترخیص جو از کشورهایی همچون اکراین و رومانی می باشد.

خرید مستقیم جو روس

همانطور که اشاره شد نیاز به جو در تمام مناطق کشور وجود دارد. خریداران جو چه دامداری ها یا کارخانه های تولید خوراک باشند یا مراکز پخش محصولات کشاورزی، همگی خواهان این هستند که جو را با کمترین قیمت تهیه نمایند.

در راستای تحقق بخشیدن به این امر، گروه تولیدی بازرگانی کهن شرایطی را فراهم نموده است تا امکان دسترسی متقاضیان جو خارجی به شکل مستقیم فراهم باشد.