ذرت برزیل مدلل

خرید مستقیم ذرت برزیل بندر امام

خرید مستقیم ذرت برزیل بندر امام، امیر آباد و نوشهر یکی از مهمترین دغدغه های دامداری ها، مرغداری ها و فروشنده های خوراک دام و طیور است. بازرگانی کهن برای حل این مشکل شرایط ویژه ای در نظر گرفته است.

استفاده حدود 70 درصدی ذرت در جیره های غذایی سبب تقاضای زیاد برای خرید این محصول شده است. ذرت در شهرهای مختلف کشور کشت می شود ولی بخش زیادی از آن به صورت علوفه ای مصرف می گردد. اکثر نیاز کشور به ذرت دانه ای از طریق واردات تامین می گردد.

واردات ذرت دانه ای

ذرت دانه ای به علت تقاضای زیاد برای آن در داخل ایران از کشور های دیگر نظیر برزیل، اکراین و روسیه وارد می گردد. ترخیص ذرت برزیل و اکراین از بنادر جنوب و ذرت روس از بنادر شمال انجام می گیرد.

کیفیت ذرت وارداتی

ذرت وارداتی همانند ذرت داخلی کیفیت های مختلفی دارند. ذرت داخلی باکیفیت اگرچه نسبت به ذرت های خارجی طرفداران بیشتری دارند اما بعضا قیمت آنها گران تر تمام می شود.

در میان ذرت های وارداتی نیز ذرت روس و برزیل به نسبت ذرت اکراین از کیفیت بالاتری برخوردار است.

قیمت ذرت برزیل

قیمت ذرت و سویا نیز همانند دیگر محصولات وارداتی تا حد زیادی به دلار وابسته است. قیمت این محصول در طول سال با نوسانات زیادی همراه است. متقاضیان این محصول می توانند قیمت روز را در کانال رسمی این مجموعه (kohantrade1@) مشاهده نمایند.