سبوس گندم با کیفیت

صادرات سبوس گندم به عراق و قطر

آیا سبوس گندم جزء محصولات صادراتی به حساب می آید؟ صادرات این محصول به کشور های همسایه نظیر عراق و قطر به چه طریق و از چه کارخانه هایی انجام می گیرد؟

سبوس گندم یک محصول ویژه و پر کاربرد در خوراک دام و طیور است. این محصول تاثیر مثبت زیادی در تامین احتیاجات غذایی دام و طیور و سلامت آنها دارد.

مراکز تولید سبوس گندم

سبوس گندم از محصولات فرعی کارخانه های تولید آرد و ماکارونی می باشد. شکل و کیفیت این محصول با توجه به نوع گندم استفاده شده و روش تولید متفاوت است. بیشترین میزان سبوس کشور در تهران و کرج تولید می شود.

معیار تشخیص سبوس گندم باکیفیت

همانطور که اشاره شد سبوس گندم با کیفیت های متنوعی در کشور تولید می گردد. این تنوع کیفیت هم به ظاهر و شکل آن بر می گردد و هم به میزان ارزش غذایی و ماده خشک آن.

به لحاظ ظاهری سبوس گندم به دسته های ریز یا نرم، متوسط و درشت تقسیم می شود. هر کدام از این اشکال طرفداران خاص خود را دارند.

خالص بودن سبوس و عاری بودن از هر گونه خاک و کاه و کزل نیز فاکتور بسیار مهمی در تعیین کیفیت سبوس است.

صادرات سبوس گندم

یکی از نیاز های همیشگی کشورهای همسایه ایران، محصولات کشاورزی می باشد. از جمله این محصولات سبوس گندم است که تقاضای زیادی برای آن وجود دارد. این کشور ها خواهان واردات سبوسی هستند که ضمن خالص بودن، کیفیت بالا و مطمئن بودن، قیمت تمام شده ی پایینی نیز داشته باشد.

گروه تولیدی بازرگانی کهن به منظور هموار ساختن صادرات سبوس گندم، آماده ی ارسال این محصول به مناطق مرزی کشور است.