خرید پودر استخوان

صادرات پودر گوشت و استخوان درجه یک

پودر گوشت و استخوان درجه یک از جمله محصولاتی است که به کشورهایی همچون ترکیه، ارمنستان و عراق صادرات می شود. قیمت و کیفیت در این معاملات بسیار مهم است.

پودر گوشت و استخوان خوراک هایی هستند که در دسته منابع حیوانی تامین پروتئین و کلسیم قرار می گیرند. ارزش غذایی این محصولات به نسبت قیمت آنها بسیار مناسب است.

آنالیز پودر گوشت صادراتی

پودر گوشت با کیفیت های مختلفی تولید و روانه بازار می گردد. علاوه بر مواد اولیه مورد استفاده در تولید پودر گوشت، نحوه تولید و شرایط نگهداری نیز در داشتن یک پودر گوشت باکیفیت نقش اساسی دارد.

طبیعتا پودر گوشت نیز مانند دیگر محصولاتی که به عنوان صادراتی محسوب می شوند، باید از کیفیت بالاتری نیز برخوردار باشند. داشتن پروتئین بالا و پایین بودن رطوبت و ازت آزاد شده از مهمترین فاکتورها در آنالیز پودر گوشت است.

نحوه صادرات پودر گوشت

پودر گوشت به نسبت دیگر محصولات صادراتی به علت مسائل بهداشتی از اهمیت و حساسیت بالاتری برخوردار است. این محصول برای گرفتن مجوز خروج از کشور در چند مرحله مورد آزمایش قرار می گیرد تا از نظر ارزش غذایی و عدم داشتن آلودگی کامل مطمئن شوند.

گروه بازرگانی کهن به منظور حمایت از تولید داخلی و صادرات، آمادگی دارد این محصول را با آنالیز اداره دامپزشکی به متقاضیان صادرات پودر گوشت تحویل نماید.