فروش ترئونین

فروش اسیدهای آمینه لیزین، متیونین و ترئونین

اسیدهای آمینه لیزین، متیونین و ترئونین تولید چه کشورهایی هستند؟ این ریز مغذی ها با چه برندهایی در کشور ایران و با چه قیمت هایی به فروش می رسند؟

اسیدهای آمینه به عنوان واحد های سازنده پروتئین، نقش مهمی را در جیره های غذایی دام و طیور بر عهده دارند. از آنجا که منابع تامین پروتئین به تنهایی حاوی تمامی این اسیدهای آمینه مورد نیاز نیستند، در نتیجه مصرف این محصولات در خوراک دام و طیور ضروری به نظر می رسد.

انواع اسیدهای آمینه

لیزین، متیونین و ترئونین از مهمترین و رایج ترین اسیدهای های آمینه استفاده شده در جیره های غذایی می باشند. این محصولات غالبا وارداتی بوده و از کشورهایی همچون کره، اندونزی، چین، فرانسه و بلژیک وارد می گردند.

برند اسیدهای آمینه

در مقاطع مختلف سال اسیدهای آمینه با برندهای مختلفی در بازار ایران عرضه می گردند. لیزین های موجود در بازار به طور معمول محصول کشور اندونزی و کره، ترئونین محصول کشورهای چین و بلژیک و متیونین محصول کشورهای فرانسه و بلژیک است. ترئونین NB و متیونین دگوسا از رایجترین برند های موجود در کشور هستند.

محل بارگیری لیزین، متیونین و ترئونین

اسیدهای آمینه معمولا در بندر عباس ترخیص می شوند. این محصولات علاوه بر بندر عباس در انبارهای تهران نیز موجود بوده و بنا به درخواست مشتریان از این انبارها بارگیری انجام می شود.