تفاله گوجه

فروش تفاله گوجه امسال خوراک دام

فروش تفاله گوجه امسال خوراک دام در بازرگانی کهن صورت می گیرد. خرید تفاله گوجه می تواند بر کاهش هزینه های تامین خوراک دام تاثیر گذار باشد؟

تفاله گوجه برای تغذیه ارزان دام

کاهش قیمت تمام شده خوراک دام از اولویت های اصلی دامداری های صنعتی می باشد.

اغلب جیره غالب را خوراک های دانه ای مانند گندم و جو و ذرت تشکیل می دهد.

به سبب وارداتی بودن و در نتیجه گران بودن، نیاز است برای آن ها جایگزینی یافت شود تا هم بتواند ارزش غذایی بالایی داشته باشد و هم قیمت تمام شده آن برای اقتصاد دامداری ها مناسب باشد.

برای مثال تفاله گوجه دارای مقدایر بسیاری مواد مغذی است و خاصیت آنتی اکسیدانی دارد، که این مسئله آن را به خوراکی با ارزش برای دام تبدیل نموده است.

محصولاتی نظیر تفاله گوجه به عنوان خوراکی ارزان در جیره دام می تواند قدرت خرید دامداران را به شکل قابل ملاحظه ای افزایش دهند.

در گذشته غالب غذای دام را این گونه مواد تشکیل می داد. زیرا به سبب تازه بودن و داشتن تنوع، به سلامت دام و افزایش کیفیت فراورده های دامی نیز کمک می کرد.

در خصوص استفاده از ضایعات محصولات برای خوراک دام تحقیقات زیادی انجام شده که محصولاتی نظیر تفاله گوجه از گزینه های مناسب تشخیص داده شده اند.

این تفاله خواصی نظیر :

  • بهبود رنگ گوشت طیور
  • کاهش هزینه های تامین خوراک دام و طیور
  • تنوع مواد مغذی جیره
  • افزایش خوش خوراکی
  • در دسترس بودن
  • افزایش فیبر

را دارا می باشد.

فروش تفاله گوجه امسال خوراک دام و طیور

یکی از ویژگی های بارز تفاله ها قیمت مناسب آن برای دامداران می باشد.

انواع محصولات عرضه شده توسط بازرگانی کهن دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب بوده که رضایت و ادامه همکاری مشتریان قدیمی در اکثر شهرهای کشور این موضوع را تایید می کند.

شما نیز برای خرید از این بازرگانی می توانید با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.