فروش فوری دان آماده

فروش فوری بهترین دان آماده مخصوص طیور

فروش فوری دان آماده مخصوص طیور امکانی برای تمامی مجتمع های اقتصادی طیور پروری فراهم آورده است تا دان مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت تهیه نمایند.

فروش فوری دان آماده بعنوان خوراک مهم طیور سبب خواهد شد تا خیال مرغداری ها از بابت تامین خوراک و جیره طیور خود راحت باشد.

یافته های ما نشان می دهد بیش از 70% هزینه های مرغداری ها صرف خرید و تامین خوراک می گردد. از این رو تامین خوراک طیور با قیمت ارزان تر از مواردی است که این مجتمع های اقتصادی روزانه برای انجام آن تلاش می کنند.

فروش فوری دان آماده آن هم با بهترین کیفیت برای تمامی شهر های کشور امکان پذیر می باشد و فعالان این حوزه می توانند تناژ مورد نیاز خود را بصورت ماهانه از بازرگانی کهن تهیه نمایند.

مواد تشکیل دهنده دان آماده

بیش از 90% این محصول از جو، ذرت و سویا تشکیل شده است، و همانطور که می دانید محصولات نامبرده از مواد مورد نیاز برای طیور می باشد.

قیمت دان آماده و سایر محصولات خوراک دام و طیور

برای اطلاع از قیمت دان آماده و سایر محصولات خوراک دام و طیور نظیر جو، ذرت، کنسانتره، کنجاله و محصولات ارزانی که می توان به عنوان جایگزین قرار داد می توانید عضو کانال تلگرامی گروه بازرگانی کهن شوید و سپس برای خرید با واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.