بنتونیت خوراک دام

فروش مستقیم تفاله آلبالو خشک

آیا تفاله خشک می تواند در جیره غذایی دام جایگزین شود؟ آیا می توان به فروش مستقیم تفاله اعم از آلبالو، چغندر و خرما دست یافت؟

تفاله خشک از ضایعات محصولات زراعی و باغی بدست می آید. نتایج آزمایشات حاکی از آن است که این محصولات دارای خواص متعددی بوده که آن ها را برای جایگزینی بخشی از خوراک اصلی همچون جو، ذرت و … مناسب می سازد.

کاهش هزینه ها با جایگزینی تفاله

با توجه به کمبود زمین های زراعی کاشت محصولات زراعی خوراک دام همچون ذرت، گندم و جو بسیار هزینه بر بوده و اولویت با نیازهای انسانی این محصولات می باشد. بنابراین قیمت تمام شده آن ها برای استفاده در خوراک دام بالامی باشد.

با وجود اختصاص حدود 70% از هزینه های دامداری ها به تهیه خوراک و تغذیه دام ها، کاهش هزینه این بخش کمک شایانی به جذب سرمایه و جلوگیری از هدر رفت آن خواهد داشت.

تفاله ها با توجه به اینکه از باقی مانده کارخانه های شیره ، لواشک و کمپوت و آبمیوه و … تولید می شوند، دارای قیمتی به صرفه تر از قیمت محصولات نامبرده می باشند.

برای مثال تفاله آلبالو دارای مقدایر بسیاری مواد مغذی است و خاصیت آنتی اکسیدانی دارد، که این مسئله آن را به خوراکی با ارزش برای دام تبدیل نمده است.

فروش مستقیم تفاله

علاوه بر خود تفاله که خرید آن می تواند سبب کاهش هزینه ها شود، دسترسی به فروش مستقیم تفاله نیز می تواند سبب شود تا این محصول را با قیمت متناسب تری تهیه نمایید.

برای خرید مستقیم این محصول می توانید بوسیله تماس با بازرگانی کهن تجارت نیکنام سفارش مورد نیاز خود را به ثبت رسانیده و در کوتاهترین زمان ممکن محصول مورد نیاز خود را در محل مورد نظر دریافت نمایید.