آرد گندم

فروش ویژه آرد دامی کارخانه آردداران

آرد دامی یکی دیگر از محصولاتی است که جایگاه ویژه ای در خوراک دام و طیور دارد. آرد و سبوس کارخانه آردداران از طریق این مجموعه به صورت ویژه به فروش می رسد.

ناگفته پیداست مراکز پرورش دام و طیور به منظور کسب موفقیت و سود بیشتر باید رو به خوراک های ارزان و با ارزش غذایی بالا آورند. بهره گیری از ضایعات می تواند گامی در جهت تحقق این هدف باشد.

آرد دامی در خوراک دام و طیور

آرد دامی یکی از محصولات فرعی کارخانجات تولید آرد است و از آنجا که کیفیت آن به منظور استفاده در نانوایی ها مناسب نیست، بهترین گزینه برای مصرف در جیره های غذایی دام و طیور است. این محصول با قیمت کمتر نسبت به گندم می تواند جایگزین مناسبی در جیره های غذایی باشد.

کارخانه های تولید آرد دامی

تقریبا تمامی کارخانه های تولید آرد مقداری آرد ضایعاتی یا دامی نیز جزء تولیداتشان وجود دارد. در این بین میزان تولید این محصول در کارخانه های مختلف متفاوت بوده و از کیفیت های متنوعی نیز برخوردارند.

یکی از کارخانه هایی که آرد دامی آن توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید، کارخانه آردداران است. از دیگر کارخانه هایی که کیفیت آرد آن از کیفیت بالایی برخوردار است، کارخانه شمس آذر است. آرد دامی این کارخانه از لحاظ کیفیت و ارزش غذایی در حد صادراتی است.

محل خرید آرد دامی

همانطور که اشاره شد آرد دامی محصول کارخانجات آرد است. از آنجا که خرید از این کارخانه ها طبق ضوابط و شرایط خاصی صورت می گیرد و دسترسی به آنها برای تمام مصرف کنندگان مقدور نیست، گروه تولیدی بازرگانی کهن، شرایطی را فراهم نموده است که این محصول با ارزش قابل ارسال برای تمامی متقاضیان به سراسر کشور باشد.