فروش ویژه جو

فروش ویژه جو روس مستقیم از بنادر شمالی

فروش ویژه جو روس مستقیم از بنادر شمالی آغاز گردید، خرید این محصول برای دامداری ها، کارخانه های تولید خوراک آماده و فروشندگان امکان پذیر می باشد.

فروش ویژه جو و ذرت از مهم ترین محصولات جیره غذایی دام و طیور همه روزه در بازرگانی کهن صورت می پذیرد.

برای اطلاعی از بارهای اعلامی از بنادر پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرامی این بازرگانی شوید.

عضویت در این کانال به شما این امکان را می دهد تا فوری از بار های اعلام شده در بنادر نزدیک به محل سکونتتان آگاه شده و قبل از اتمام محصول مورد نظرتان را خریداری نمایید.

برای مثال جو روس بندر امیرآباد با جو روس انزلی و جو روس نوشهر برای بسیار از افراد می تواند متفاوت بوده و خرید از یکی از آن ها بسیار به صرفه تر خواهد بود.

و اطلاع از بار اعلامی می تواند شما را از نظر اقتصادی با جهش روبرو نماید.

بارهای روباری

این نوع بار ها که می تواند شما را در عرض 1 روز نیز به محصول مورد نیازتان برساند، بعنوان روباری شناخته شده و بار هایی است که مستقیما از بنادر بارگیری شده و به سمت انبار در حال انتقال است که می تواند بین مسیر به فروش برسد و به مقصد مورد نظر شما بیاید.

برای این نوع بار شرایط پرداخت ویژه ای وجود دارد که ضمن تماس با کارشناسان ما در بخش فروش می توانید از شرایط آن آگاهی یابید.

بدلیل فوری بودن فروش این بار ها و درخواست شما مشتریان عزیز کانال تلگرامی جداگانه ای برای فروش این محصولات تحت آیدی https://t.me/roobarikohan ایجاد شده است که در صورت وجود محصولات روباری در آن بارگذاری می گردد.

شرایط فروش ویژه

برای اطلاع از قیمت ها و نحوه خرید با بخش فروش بازرگانی کهن تماس بگیرید.

پیشاپیش از حسن انتخاب شما سپاسگزاریم.