سیلاژ ذرت علوفه ای بسته بندی

فروش ویژه سیلاژ ذرت علوفه ای بسته بندی

فروش ویژه سیلاژ ذرت علوفه ای بسته بندی تهیه شده از مزارع پر دانه آغاز شد. متقاضیان می توانند از طریق تماس با کارشناسان گروه تولیدی بازرگانی کهن سفارش خود را ثبت نمایند.

ذرت علوفه ای از محصولات بسیار مهم در خوراک دام به شمار می آید. شکل تخمیر شده ی این محصول علاوه بر خوش خوراکی، از ارزش غذایی بالایی نیز برخوردار است.

زمان برداشت ذرت علوفه ای

با توجه به شرایط جغرافیایی متنوع موجود در کشور، برداشت ذرت علوفه ای تقریبا از اوایل بهار در کشور شروع شده و در مناطقی نیز تا پاییز ادامه دارد.

از شهرهای شمالی کشور نظیر مغان و تبریز گرفته تا شهرهای جنوبی کشور نظیر دزفول ذرت علوفه ای به صورت گسترده کشت می گردد.

بهترین زمان خرید سیلاژ ذرت علوفه ای

از آنجا که ذرت علوفه ای در تمام مدت سال جزء اقلام مورد نیاز دامداری ها به حساب می آید، این محصول باید به شکل تخمیر شده در بیاید. بسیاری از دامداری ها به علت مزایای سیلاژ بسته بندی ترجیح می دهند به جای حالت سنتی، از سیلوهای بسته بندی شده استفاده نمایند.

کیفیت سیلاژ تخمیر شده بستگی به نوع ذرت علوفه ای و مراحل تخمیر و در نهایت به نوع و نحوه بسته بندی بستگی دارد. علاوه بر این به طور معمول ذرت علوفه ای تولید شده در برخی مناطق از کیفیت بالاتری نسبت به مزارع دیگر برخوردار هستند.

این تنوع کیفیت در ذرت علوفه ای برداشت شده در فصول مختلف نیز دیده می شود. به عنوان مثال ذرت علوفه ای برداشت پاییز دزفول نسبت به زمان های دیگر به لحاظ کیفیت و پر دان بودن از مقاطع دیگر سال بهتر است.

سیلوهای بسته بندی شده حاصل از این برداشت از طریق این مجموعه به صورت ویژه به فروش می رسد.