فروش گلوتن ذرت

فروش ویژه گلوتن ذرت و خرده ذرت برای خوراک دام

فروش ویژه گلوتن ذرت و خرده ذرت برای خوراک دام در کل کشور انجا می پذیرد. برای خرید بهتر است فواید و آنالیز فرآورده های ذرت کاملا شناخته شود.

فروش گلوتن ذرت و دیگر فرآورده های آن یکی دیگر از بخش هایی است که در واحد فروش بازرگانی کهن صورت می پذیرد.

در این مطلب ما سعی بر آن داریم تا مزایا و فواید گلوتن و دیگر مشتقات ذرت مانند خرده ذرت را برای شما مشتریان عزیز شرح دهیم تا با اطلاعات کامل نسبت به خرید و یا عدم خرید آن تصمیم گیری نمایید.

مزایای گلوتن ذرت

  1. پروتئین بالا
  2. فیبر متوسط
  3. عدم وجود آفلاتوکسین و دیگر باکتری ها
  4. قیمت مناسب

گلوتن ذرت را بعنوان پروتئین ذرت می شناسند و این یعنی یک منبع پروتئینی بسیار عالی.

پس از تجزیه ذرت و استخراج بخش های مختلف که عموما به هدف استخراج نشاسته صورت می پذیرد پروتئین آن با نام گلوتن ذرت جاداگانه به فروش می رسد.

همین موضوع سبب می شود تا یک منبع گیاهی خوب برای تامین پروتئین با درصدی حدود 60 % در اختیار دامداری ها قرار می گیرد.

معایب استفاده از پروتئین های دامی

سال هاست که نقش زیان آور پروتئین دامی بر کاهش باروری به اثبات رسیده است، که علت آن عمدتا به دلیل افزایش نیتروژن اوره خون می باشد.

از این رو داشتن منابع پروتئین گیاهی نظیر کنجاله سویا و گلوتن ذرت می تواند تایین کننده و مهم باشد.

مزایای خرده ذرت

خرده  ذرت که دقیقا تمامی محسنات و مواد مغذی ذرت را دارا می باشد و تفاوت در آن ظاهر و جود ذرت های شکسته می باشد، ضمن اینکه دارای قیمت پایین تری نسبت به ذرت می باشد و می تواند خرید به صرفه تری برای دامداری ها باشد.

قیمت فروش گلوتن ذرت

قیمت دقیق این محصول و دیگر محصولات خوراک دام را می توانید از واحد فروش بازرگانی کهن جویا شده و از طریق همین واحد نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

علاوه بر فرآورده های ذرت تمامی محصولات مربوط به خوراک دام در این بازرگانی به فروش می رسد که لیست کامل آن ها را می توانید در کانال تلگرامی ما مشاهده نمایید.