پودر هسته خرما جایگزین جو

فروش پودر هسته خرما جایگزین جو

افزایش قیمت جو و ذرت سبب شده تا جستجو برای پیدا کردن جایگزین این محصولات آغاز شود. پودر هسته خرما به این منظور توسط بازرگانی کهن به فروش می رسد.

اتفاقات اخیر داخل و خارج از کشور سبب شده تا قیمت نهاده های دام و طیور نظیر جو و ذرت با افزایش همراه باشد. این افزایش قیمت با توجه به ثابت ماندن نرخ گوشت، شیر، مرغ و تخم مرغ برای دامداری ها و مرغداری ها به صرفه نخواهد بود.

محصولات جایگزین جو و ذرت

دامداری ها و مرغداری ها جهت بقا و افزایش سودآوری چاره ای جز پیدا نمودن محصولاتی با ارزش غذایی مشابه جو و ذرت و در عین حال ارزان ندارند. چند سالی است استفاده از ضایعات کارخانه ها و محصولات کشاورزی جایگاه ویژه ای در جیره های غذایی پیدا نموده است.

پودر هسته خرما

آزمایشات نشان می دهند پودر هسته خرما با دارا بودن آنالیزی شبیه به جو و ذرت می تواند گزینه ی مناسبی جهت جایگزینی در خوراک دام و طیور باشد. تجربه نشان داده است اضافه نمودن پودر هسته خرما به خوراک دام به جای بخشی از جو و همچنین اضافه نمودن آن در خوراک طیور به عنوان بخشی از ذرت هیچ گونه خللی در رشد، سلامت و میزان تولید دام و طیور بوجود نمی آورد.

فروش پودر هسته خرما

هسته خرما معمولا محصول کارخانه ها و کارگاه های تولید شیره و لواشک سازی است. این محصول جهت استفاده در جیره دام و طیور باید ابتدا خشک شود و سپس آسیاب گردد. میزان آسیاب شدن هسته خرما در کیفیت و قیمت آن تاثیر گذار است.

بازرگانی کهن در راستای حمایت از صنعت و همجنین دامداری ها و مرغداری ها پودر هسته خرما مرغوب را با قیمت مناسب در سراسر کشور توزیع می نماید.