فروش یونجه انباری

فروش یونجه پرسی درجه یک در سال جدید

فروش یونجه پرسی درجه یک در سال جدید در بازرگانی کهن شروع شد. یونجه می تواند کدام یک از نیاز مندی های دام را برای رشد و شیر دهی بیشتر تامین کند؟

مواد معدنی موجود در یونجه

مواد معدنی اهمیت خاصی در تغذیه دام دارند، مواد معدنی مهم موجود در یونجه عبارت اند از: کلسیم، فسفر، منگنز

کلسیم : نقش اصلی کلسیم در بدن موجودات زنده تشکیل استخوان است. زیرا ماده اصلی تشکیل دهنده استخوان کلسیم است و بدون آن استخوان ساخته نمی شود.

  • اگر کلسیم به اندازه کافی، در جیره روزانه دام های شیرده موجود نباشد، استخوان های آن ها به مرور زمان پوک و شکننده می شوند.
  • همچنین یکی از مواد معدنی مهم در تولید شیر، کلسیم است. درصورت کمبود کلسیم در جیره دام، میزان تولید شیر نیز کاهش می یابد.
  • اگر جایی از بدن حیوان زخم شود، برای لخته شدن خون در محل جراحت، وجود کلسیم ضرورت دارد.

یونجه یکی از علوفه هایی است که سرشار از کلسیم است. وجود یونجه به اندازه کافی در جیره غذایی برای تامین کلسیم بدن دام نقش اساسی دارد.

 فسفر : در بدن دام ها باعث رشد متناسب اعضای بدن و پیشگیری از بیماری دام می شود. همچنین این ماده همراه با کلسیم نقش مهمی در شکل گیری استخوان ها و جلو گیری از پوک شدن آن ها دارد.

مقدار فسفر موجود در یونجه در مقایسه با سایر علوفه ها ،نسبتا زیاد است و مصرف آن در جیره غذایی روزانه دام می تواند مقداری از نیاز بدن دام را به فسفر تامین کند.

البته باید توجه داشت که کلسیم و فسفر باید به مقدار مشخصی در اختیار دام قرار گیرد. همچنین میزان مصرف این دو ماده باید  با هم تناسب داشته باشند.

 منگنز : این ماده در تولید مثل دام ، نقش مهمی دارد و باعث افزایش قدرت باروری دام می شود.

فروش یونجه پرسی درجه یک در سال جدید

در هنگام خرید هریک از محصولات خوراک دام و طیور مهمترین عاملی که باید مد نظر قرار گیرد، کیفیت آن است.
در کنار کیفیت می توان به فاکتور های دیگر همچون قیمت نیز توجه کرد.

با اطمینان از بازرگانی کهن خرید کنید.

مشاوران فروش این بازرگانی آماده راهنمایی دامداران گرامی هستند.