قیمت خرید اسید آمینه

قیمت خرید اسید آمینه های لیزین و متیونین برای خوراک طیور

قیمت خرید اسید آمینه های لیزین و متیونین برای خوراک طیورامروز چقدر است؟ این محصولات چه تاثیری در بهبود راندمان مرغداری ها و جیره طیور خواهد داشت؟

خرید اسید آمینه طیور یا به قولی اسید آمینه های ضروری برای طیور یکی از پروسه هایی است که در مرغداری ها برای تامین جیره انجام می پذیرد.

انواع اسید آمینه های ضروری

  1. لیزین
  2. متیونین
  3. گلایسین

اهمیت اسید های آمینه برای طیور

اسید آمینه ها سازندگان اصلی پروتئین می باشند و پروتئین ها ابر مولکول هایی هستند که در ساختار گوشت جانواران به کار می روند و ترکیبات اصلی گوشت را می سازند.

در واقع پروتئین ها از موارد مهمی هستند که سلول برای زنده ماندن و تقسیم شدن بدان نیاز دارد.

بسیاری از مرغداری ها این اسید آمینه ها را بصورت مستقیم به جیره می افزایند و برخی دیگر از دان آماده ای که در در کارخانه تولید شده و حاوی اسید های آمینه نیز می باشد استفاده می نمایند.

قیمت خرید اسید آمینه از بازرگانی کهن

با توجه به قدمت و اعتبار بازرگانی کهن دغدغه خرید مطمئن برای فعالان این حوزه اعم از دامداری ها، مرغداری ها و کارخانه های تولید کنسانتره و دان آماده برطرف گردیده است.

از این رو با توجه به درخواست مشتریان و استراتژی های این بازرگانی، تکمیل محصولات موجود که به چند ده محصول می رسد در بازرگانی کهن صورت پذیرفته و شما مشتریان عزیز می توانید علاوه بر نهاده های دامی که محصولات بسیار مهم و حیاتی جیره می باشند، جایگزین های آن ها نظیر بسیاری از کنجاله ها و تفاله ها، انواع سبوس و علوفه، کنسانتره و دان و حتی انواع اسید آمینه های مورد نیاز خود را تنها طی یک تماس با بخش فروش ما تامین نمایید.