ذرت علوفه بسته بندی

قیمت خرید انواع سیلوی ذرت علوفه بسته بندی دزفول

انواع سیلوی ذرت علوفه بسته بندی در دزفول، مغان، نیشابور و شهرهای دیگر تولید می گردد. این محصول باکیفیت با قیمت های مختلفی قابل خرید است.

جیره دامداری ها با توجه به نوع دام و مرحله پرورش متشکل از علوفه و کنسانتره است. علوفه هایی همچون یونجه یک گزینه اصلی برای این منظور هستن که قیمت بالای آن محدودیت هایی را ایجاد می نماید. در این بین توجه به محصولاتی نظیر کاه و سیلاژ ذرت علوفه ای جلب می شود.

ارزش غذایی پایین کاه در مقایسه با دیگر علوفه ها سبب می شود دامداری ها ناگزیر به استفاده محدود از آن شوند. تحقیقات نشان داده اند مصرف سیلاژ یونجه هم به لحاظ ارزش غذایی و هم قیمت برای دامداران به صرفه است.

شهر های فروش سیلوی ذرت علوفه ای

ویژگی های ذرت علوفه ای سبب شده تا این محصول در اکثر مناطق کشور قابل کشت باشد. بسیاری از این مزارع محصولات خود را به صورت چاپر شده و مستقیما به دامداری ها ارسال نموده و برخی نیز محصولات خود را به کارخانه های تولید سیلاژ ذرت علوفه ای بسته بندی ارسال می کنند.

از شهرهای شمالی نظیر مغان گرفته تا شهر های جنوبی نظیر بندر عباس ذرت علوفه ای کشت می گردد. استان خوزستان با توجه به شرایط آب و هوایی خود این محصول را با قیمت پایین تری نسبت به مناطق دیگر عرضه می نماید.

قیمت سیلوی ذرت علوفه بسته بندی

همانند دیگر اقلام استفاده شده در جیره های غذایی قیمت سیلاژ ذرت نیز به مقدار ماده خشک آن بستگی دارد. چند درصد رطوبت بیشتر می تواند قیمت سیلاژ ذرت را به کلی تحت تاثیر قرار دهد.

علاوه بر این نوع و کیفیت بسته بندی، دان دار بودن سیلو و عدم وجود هر گونه کپک نیز در تعیین قیمت سیلاژ تاثیر گذار است.

شرایط بازار موجب متغیر بودن قیمت سیلاژ می گردد. قیمت روز این محصول را می توانید در کانال رسمی خوراک دام و طیور مشاهده نمایید.