پودر هسته خرما خشک

قیمت خرید پودر هسته خرما خشک

آیا خشک بودن یا رطوبت داشتن بر قیمت پودر هسته خرما تاثیر گذار است؟ این محصول با ارزش را از چه مراکزی می توان به صورت مستقیم خرید نمود؟

بالا رفتن قیمت نهاده هایی همچون جو سبب شده تا تمایل برای جایگزین کردن محصولاتی با ارزش غذایی مشابه و قیمت پایین تر بیشتر شود. یکی از این محصولات پودر هسته خرما است.

پودر هسته خرما چیست؟

پودر هسته خرما یکی از محصولات جانبی درخت خرما است که امروزه جایگاه ویژه ای در خوراک دام و طیور دارد. هسته خرما که عمدتا حاصل کارخانه های تولید لواشک و شیره خرماست، پس از خشک شدن توسط دستگاه های ویژه ای آسیاب شده و به عنوان یک محصول پودری آماده استفاده در جیره های غذایی می شود.

کیفیت پودر هسته خرما

پودر هسته خرما با کیفیت های مختلفی در بازار عرضه می شود. دو عامل اصلی در تعیین کیفیت این محصول میزان رطوبت و میزان پودر شدن هسته است. پودر هسته خرما در مراحل مختلفی آسیاب می شود و هر چه این محصول پودر تر شده باشد از ارزش بالاتر و در نتیجه قیمت بالاتری برخوردار است.

موارد مصرف پودر هسته خرما

پودر هسته خرما در همه ی جیره های غذایی دام و طیور با یک میزان مشخص قابل مصرف است. این محصول در دامداری ها، مرغداری ها، مراکز پرورش شترمرغ و کارخانه های تولید خوراک آماده به صورت گسترده مصرف می گردد.

قیمت پودر هسته خرما

قیمت این محصول با توجه به میزان رطوبت و پودر بودن آن متفاوت است. علاوه بر این موارد فراوانی هسته خرما نیز بر قیمت پودر هسته خرما تاثیر گذار است. قیمت روز این محصول از طریق عضویت در کانال تلگرام رسمی این مجموعه قابل رؤیت است.